قطعا استفاده از بهترین لوله گلخانه ای موجب داشتن باکیفیت ترین سازه گلخانه می شود. در ضمن شما با یک هزینه اولیه، سازه ای مقاوم برای سالیان سال خواهید داشت و هزینه های جانبی دیگر مانند تعمیر را پرداخت نخواهید کرد. لوله های گلخانه ای دارای مشخصات مخصوصی هستند که در همان ابتدای تولید تا به الان توانسته جای خوبی در بازار و بین رقبا داشته باشد. نصب سریع و آسان از جمله مهم ترین ویژگی های آن هاست.

در میان انواع گوناگون این محصول، لوله های گالوانیزه گلخانه ای به دلیل داشتن طول عمر بالا در برابر بالا بودن قیمت سازه گلخانه گالوانیزه محبوب تر است. اما لازم به ذکر است که معیار شما برای تهیه این محصول چیست؟ در ادامه از این مطلب از سایت آهن پرو شما را با قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سپنتا، اصفهان، قزوین و دست دوم و وزن لوله گلخانه آشنا می کنیم.

بهترین لوله گلخانه ای چیست؟

دانستن اینکه لوله گلخانه ای چیست و بهترین نمونه آن کدام است اهمیت زیادی دارد. به طور کلی لوله های گلخانه ای دارای وزن سبکی بوده و قابلیت جا به جایی دارند. همچنین مقاومت و استحکام بالای آن از دیگر ویژگی های آن می باشد. استفاده کردن از لوله های گلخانه ای موجب جلوگیری از هدر رفتن آب از طریق مدیریت صحیح آن می شود.

این محصول دارای انواع گوناگونی است که هر کدام از آن ها براساس نیاز شما و کاربرد خودشان می توان به عنوان بهترین نوع لوله های گلخانه ای دانست. به عنوان مثال از نظر مقاومت و طول عمر لوله گلخانه ای گالوانیزه خوب است. از لحاظ پایین بودن قیمت لوله گلخانه، لوله از جنس پی وی سی به عنوان بهترین لوله گلخانه ای شناخته می شود. براساس وزن هم وزن لوله آلومینیومی گلخانه از وزن لوله گالوانیزه گلخانه و دیگر نمونه پایین تر است.

انواع لوله های گلخانه ای چیست؟

قاب های گلخانه از انواع مختلفی از مواد ساخته می شوند. اگر در حال ساخت یک گلخانه هستید، انتخاب نوع قاب برای درست کردن سازه مهم است. بدیهی است که انتخاب کردن یک نوع قاب سازه مناسب در پروژه گلخانه تان دارای اهمیت است. لوله ها را می توان براساس انواع گوناگونی تقسیم بندی کرد:

  • لوله از جنس pvc
  • لوله از جنس استیل
  • لوله از نوع گالوانیزه
  • لوله از جنس آلومینیوم

سایز بهترین لوله گلخانه ای

لوله های گلخانه ای در انواع مدل های سبک، نیمه سنگین و سنگین که براساس وزن و ضخامت دسته بندی می شود در بازار موجود است. بسته بندی آن ها نیز به صورت بندیل بوده و با توجه به وزن بندیل در دسترس هستند. ضخامت لوله گالوانیزه گلخانه از 2، 2.5 میلی متر برای ساختن سقف ها و دارای ضخامت 2.8، 3 میلی متر برای ساختن ستون ها استفاده می شود. سایز این محصول از ½ تا 6 اینچ تولید شده و از نمره 2 الی 10 است.

کاربرد لوله گلخانه ای چیست؟

لوله های گلخانه ای در انواع سایزها و طول های گوناگون برای ساختن ستون ها، خطوط طولی، پایه ها، مصارف آبرسانی و سقف گلخانه به صورت کمان کاربرد دارد. به طور کلی از این نوع محصول برای ساخت سازه گلخانه و عبور آب برای آبرسانی استفاده می کنند. در ضمن از بهترین لوله گلخانه ای برای احداث گلخانه های استفاده می شود که دارای دیوار و سقفی از مواد شفاف مانند شیشه یا پلاستیک می باشند، استفاده می شود.

نتیجه گیری

امروزه درست کردن سازه های گلخانه ای به دلیل اهمیت پیدا کردن کشت گلخانه ای در صنایع کشاورزی دارای اهمیت است. انواع گلخانه ها در سایزهای بزرگ صنعتی و تجاری یا سایزهای کوچک مانند خانگی وجود دارند. برای ساختن و احداث آن ها باید از مواد درجه یک استفاده کرد.

بدون شک لوله های جز مهم ترین مصالح برای درست کردن آن می باشد. از این رو قیمت لوله گلخانه در هر نرخی هم باشد باز ارزشش را دارد. شما برای اطلاع دقیق از قیمت لوله گالوانیزه گلخانه رضا، اصفهان، قزوین، سپنتا و دست دوم و خرید بهترین لوله گلخانه ای با کارشناسان سایت آهن پرو در ارتباط باشید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس