یکی از معروف‌‌ترین برند های لوله بدون درز، لوله بدون درز اهواز است که به دلیل داشتن کیفیت بالا جایگاه خوبی در بازار آهن الات کسب نموده اند. در واقع دلیل محبوبیت لوله مانیسمان بدون درز اهواز وابسته به جنس، استاندارد و روش تولید این دسته از لوله های است اغلب این لوله ها در زمان تولید بدون درز و جوش هستند و کیفیت بالایی در برابر فشار و دما دارند. فروشگاه آهن پرو از دسته فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع لوله فولادی بدون درز و جوش هستند که تمامی محصولات را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

کارخانه لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز توسط کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران به تولید می‌سد که در واقع این کارخانه تاسیس شده در اهواز است و بیش از ۹۰ هزار تن لوله بدون درز را در ایران و خاورمیانه به تولید می رسانند. در واقع لوله مانیسمان بدون درز اهواز توسط لوله سازی اهواز به تولید می‌رسد که این کارخانه در سال ۱۳۵۱ تاسیس و مورد بهره وری نیز قرار گرفت. لوله بدون درز اهواز از جمله معروف‌ترین برند‌های تولید کننده لوله بدون درز در ایران هستند.

*برای اطلاع از «لوله مانیسمان چیست» روی لینک کلیک بزنید.*

۴ دلیل محبوبیت لوله مانیسمان بدون درز اهواز!

لوله مانیسمان اهواز نیز با سه رده مختلف ۲۰، ۳۰، ۴۰ به تولید می رسند که اغلب به لوله مانیسمان رده 20 و 30 لوله بدون درز سبک می‌گویند که پر فروش‌ترین لوله مانیسمان اهواز، لوله رده ۴۰ است که در بازار متقاضیان زیادی دارند. در واقع سایز لوله مانیسمان اهواز بین ۰.۵ تا ۶ اینچ است که طول آن‌ها نیز به ۶ متر می‌رسد.

1- استاندارد لوله بدون درز اهواز

لوله بدون درز اهواز طبق استاندارد های ثبت شده بین المللی به تولید می‌رسند که استاندارد محصول تولیدی تعیین کننده جنس، ابعاد، وزن و خواص مکانیکی لوله فولادی بدون درز است. در واقع بعضی از کشور ها نیز استاندارد های تعریف شده ای دارند و محصولات را طبق آن استاندارد های معین به تولید می‌رسانند. لوله مانیسمان اهواز طبق استاندارد‌های API 5L، DIN، IPS و ASTM تولید و به بازار عرضه می‌شود.

2- دما و فشار کاری لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان رده ۳۰ و ۴۰ تا دمای ۷۵ درجه سانتی گراد و ۲۰  BAR فشار را تحمل می‌کنند که اغلب لوله مانیسمان رده ۴۰ اهواز، دمای ۹۰ درجه و فشار ۲۵  BAR را تحمل می‌کند و اغلب با طول ۶ متر نیز به تولید می‌رسند.

3- متریال و استاندارد تولید لوله بدون درز

جنس لوله مانیسمان اهواز از آلیاژ کربن استیل است که طبق استاندارد جهانی ASTM A106، ASTM A53 و API 5L به تولید می رسند.  توجه داشته باشید که لوله مانیسمان اهواز با مقدار کربن کمتری به تولید می‌رسند و بیشتر به استاندارد بین المللی ASTM نزدیک هستند و قابلیت جوش‌پذیری بالایی نیز دارند.

4- ابعاد لوله بدون درز اهوازی

لوله مانیسمان بدون درز اهواز با ابعاد، سایز و ضخامت‌های مختلفی به تولید می‌رسند که با توجه به رده لوله می توانید مناسب‌ترین لوله بدون درز را با توجه به نوع کاری که دارند خریداری کنید. لوله مانیسمان اهواز با دو رده سبک SCH30 و SCH20 و لوله بدون درز سنگین SCH40 به تولید می‌رسند که اگر در صنعت نیازمند استفاده از رده های بیشتر شوید، لوله بدون درز اهواز دیگر پاسخگوی نیازتان نخواهد بود.

نمایندگی فروش لوله مانیسمان اهواز

فروش لوله مانیسمان اهواز در تهران توسط نمایندگی معتبر آهن پرو انجام می‌شود که فروش مستقیم و بدون واسطه سبب کاهش هزینه‌های اضافی گشته است. لوله مانیسمان از دسته لوله های فولادی بدون درز هستند که دارای کیفیتی بالا هستند و در برابر سیالات پر فشار، دما و گرما دارای دوام و مقاومت بالایی هستند. اغلب به دلیل قیمت گران لوله بدون درز، تنها خرید مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه این امکان را فراهم خواهد کرد تا با پرداخت کمترین هزینه بهترین محصولات را خریداری کنید.

جان کلام

با توجه به اینکه خرید آهن آلات ساختمانی و دیگر محصولات از طریق واسطه‌ها متحمل پرداخت هزینه‌هایی گزاف خواهد شد، تنها خرید مستقیم و بدون واسطه از طریق تولید کننده این امکان را فراهم می‌کند تا لوله مانیسمان را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آهن پرو اقدام به خرید مستقیم و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت نمائید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس