سایت فروشگاهی آهن پرو در زمینه فروش اینترنتی لوله مانیسمان فعالیت دارد و انواع لوله مانیسمان را به فروش می رساند، در این مقاله از سایت آهن پرو به صورت اختصاصی می خواهیم به راهنمای خرید لوله مانیسمان سبک و خود لوله مانیسمان سبک و همینطور قیمت لوله مانیسمان سبک و معرفی برند های تولید کننده لوله بدون درز سبک بپردازیم که بدین واسطه شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را از این سایت معتبر انجام دهید.

لوله مانیسمان سبک چیست؟

لوله های مانیسمان به طور عمده در دو دسته لوله مانیسمان سبک و سنگین قرار می گیرند و هر کدام برای موردی بهینه شده اند و در زمینه های خاص خود استفاده می شوند. منظور از سبک بودن در لوله های مانیسمان اشاره به وزن و ضخامت آنها دارد که به نسبت لوله های مانیسمان سنگین و سایز بالا وزن به مراتب کمتری دارند. نکته ای که لازم است تا به آن اشاره کنیم این است که لوله های مانیسمان سبک همچنان کارایی عالی  و خاصیت بدون درز و جوش بودن خود را حفظ کرده اند.

لوله مانیسمان رده 20، 30 و لوله مانیسمان رده 10 از جمله لوله های بدون درز سبک هستند. ان نوع لوله همچون روش تهیه مابقی لوله های مانیسمان از ایجاد حفره درون شمش فولاد به دست می آید و ساختار یکپارچه خود را حفظ می کند.

*برای اطلاع از «لوله مانیسمان چیست» روی لینک کلیک بزنید.*

کاربرد های لوله سیاه بدون درز سبک:

در جهت راهنمای خرید لوله مانیسمان سبک به بررسی برخی از کاربرد های آن می پردازیم. لوله های مانیسمان سبک وقتی کاربرد واقعی خود را نشان می دهند که در پروژه ای به واسطه شرایط استفاده از یک لوله سبک و مقاوم نیاز می شود، این لوله ها در زمینه لوله کشی گاز ساختمان، تهیه بویلر و آبرسانی و… کاربرد دارند.

همانطور که می دانید لوله مانیسمان دارای رده های مختلف و همچنین استاندارد های مختلفی می باشد که هر یک از استاندارد ها این ویژگی را تعریف نموده است که از هر یک لوله ها بتوانید در قسمت های مختلف و مختص به خود استفاده نمائید. برای درک این موضوع مثالی را بیان می کنیم: استاندارد API یکی از استاندارد های لوله فولادی بدون درز می باشد که از این نوع لوله برای گاز کشی استفاده می کنند چرا که دما و فشار زیادی را متحمل می شوند.

اصولا از لوله مانیسمان سبک در مواردی استفاده می کنند که وزن کم و خواص مکانیکی اهمیت زیادی داشته باشد. از نمونه کاربرد های لوله مانیسمان سبک می توان به ساخت بویلر اشاره نمود. همچنین لوله گاز بدون درز و سبک در سیستم های لوله کشی نیز کاربرد دارند.

چه استاندارد هایی برای لوله مانیسمان بدون درز وجود دارد؟

برای استاندارد لوله مانیسمان ما تعداد زیادی قاعده و ساختار داریم و بر اساس استفاده هایی که در موارد حساس از این لوله می شود برخوردار بودن از این استاندارد های برای لوله ضروری است و لازم به ذکر است مجموعه آهن پرو قبل از ارسال محصولات برای شما جهت اطمینان خاطر از کیفیت محصولات آن ها را مورد ارزیابی و کنترل کیفیت قرار می دهد. در ادامه صحبتمان تعدادی از استاندارد های مطرح لوله مانیسمان را برای شما نام می بریم؛ این استاندارد ها شامل استاندارد DIN، ASME، ASTM می شوند.

برند های تولید کننده لوله بدون درز سبک:

در بازار ایران برای خرید لوله مانیسمان سبک می توانید از بین برند های وارداتی، چینی، کاوه، اهواز و…. انتخاب داشته باشید. بر خلاف لوله سیاه درزدار سبک امروزه تولید کنندگان کمی در ایران مشغول به تولید لوله مانیسمان هستند که از جمله تولید کنندگان مطرح لوله مانیسمان عبارتند از:

  • لوله دقیق کاوه؛
  • نورد و لوله اهواز.

قیمت لوله مانیسمان سبک:

آهن پرو به واسطه ارتباط با تامین کنندگان دست اول بازار همیشه سعی دارد تا کالا ها را با بهترین قیمت تامین و به فروش برساند، برای مشاهده قیمت لوله مانیسمان سبک به لیست قیمت لوله مانیسمان نگاهی بیندازید. از جمله عواملی که بر قیمت لوله بدون درز سبک تاثیر می گذارد می توانیم به برند، ضخامت، وزن، طول شاخه اشاره کنیم.

نتیجه گیری:

فروشگاه اینترنتی آهن پرو از دسته فروشگاه های معتبر در جهت فروش انواع لوله مانیسمان یا لوله فولادی بدون درز می باشد که تمامی محصولات خود را با قیمت درب کارخانه و بدون واسطه نیز به فروش می رساند. لیست قیمت لوله مانیسمان سبک به شما کمک می کند تا بتوانید انواع لوله مانیسمان را با توجه به نوع کاربردی که دارند خریداری کنید. جهت خرید لوله مانیسمان می توانید از طریق سایت آهن پرو اقدام به خرید بهترین لوله مانیسمان با کیفیت بالا نمائید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس