در این مطلب از وبسایت آهن پرو قصد داریم تا به معرفی شرکت های برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران بپردازیم. به طور کلی لوله های مانیسمان یا لوله بدون درز دارای مقاومت بالای است. برای تولید آن ها از انواع روش های جوش فلزات استفاده نمی کنند. با توجه به شرایط خاص تولید آن، کارخانه های محدودی مانند کارخانه تولید لوله بدون درز کاوه ایرانیان، گستر اسفراین، شرکت های لوله سازی و کارخانه لوله مانیسمان ساوه به تولید آن می پردازند. در ادامه برای شناخت بیشتر آن ما را همراهی کنید.

معرفی شرکت های برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران

لوله های فولادی در سال 1800 وارد بازار شده و به دلیل داشتن کارایی بالا و ویژگی های منحصر به فرد در صنایع گوناگون قابل استفاده هستند. تولیدکنندگان لوله های مانیسمان برای تولید آن ها از شمش های فولادی استفاده کرده و به صورت بدون درز آن ها را تولید می کنند. در ادامه بهترین کارخانه های سازنده لوله بدون درز در ایران را به شما معرفی می کنیم.

*برای اطلاع از «لوله مانیسمان چیست» روی لینک کلیک کنید.*

کارخانه لوله مانیسمان کاوه ایرانیان

در میان انواع شرکت های لوله سازی، این مجموعه از جمله مطرح ترین تولیدکنندگان خصوصی انواع لوله فولادی در ایران است. آغاز فعالیت آن از سال 1382 است که با داشتن همکاری های مشترک با تولیدکنندگان و بهره گرفتن از تکنولوژی های مجهز موجب بالا بردن تنوع لوله های فولادی خود شدند.

لوله بدون درز کاوه تحت استانداردهای ملی و بین المللی مانند استاندارد آمریکا، انگلستان و ژاپن روانه بازار شده و قیمت لوله مانیسمان کاوه ایرانیان با توجه به سطح کیفیت آن بسیار مناسب است.

کارخانه تولیدکننده لوله مانیسمان گستر اسفراین

در ادامه مطلب معرفی شرکت های برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران، می گوییم که این شرکت فعالیت خود را از سال 1385 با ظرفیت تولیدی 100 هزار تن در سال آغاز کرد. بخش بزرگی از تولید آن به تولید لوله های مانیسمان اختصاص دارد. لوله های بدون درز تولیدی شرکت گستر اسفراین در دو طول 6 و 12 متر و از رده 20 تا 180 است و پنج خط تولیدی مدرن آن شامل موارد زیر است:

  • خط نورد
  • خط کیسینگ
  • خط اتصالات
  • خط تکمیلی تیوبینگ
  • خط کویپلینگ

کارخانه لوله مانیسمان ساوه

شرکت لوله و پروفیل ساوه در سال 1354 با میزان ظرفیت تولیدی 50000 تن شروع به کار کرد. این مجموعه با سال های تجربه و مدیریت استراتژی محور و داشتن برنامه برای بازارهای صادراتی، موفق به افزاش کمیت و کیفیت محصولات خود شده است. در حال حاضر ظرفیت تولیدی آن 2 میلیون تن در سال است. از محصولات آن در صنایع خودروسازی و ساختمان سازی استفاده می کنند.

لوه مانیسمان ساوه تا سایز  در ایران ساخته می شود و واردکننده لوله های مانیسمان اقدام به وارات سایزهای بزرگ تر می کنند. لوله های بدون درز دارای مقاومت بالای در برابر حرارت بوده و قیمت مناسبی دارند. استاندارهای آن به شرح زیر است:

  1. استاندارد DIN 2440- DIN 2441
  2. استاندارد BS 1387(L, M, H)
  3. استاندارد ایرانی ISIRI 3360
  4. استاندارد ایرانی 3765 ISIRI

کارخانه لوله و نورد اهواز

معرفی شرکت های برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران: در بین شرکت های برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران، لوله و نورد اهواز به عنوان اولین مجموعه تولیدی لوله های بدون درز در خاورمیانه است. برای تولید آن ها به فناوری Push Bench نیاز است و این شرکت برای اولین بار به این تکنولوژی دست پیدا کرد. لوله بدون درز اهواز از قطر 0.5 تا 6 اینچ بوده و تحت استانداردهای بین المللی ASTM, DIN, API و IPS در بازار وجود دارند. هر بندیل از لوله های آن بین 7 تا 217 شاخه دارد.

مجموعه پروفیل فولادی اصفهان

کارخانه پروفیل فولادی اصفهان که به پروفیل سازی جباری نیز شهرت دارد در نزدیک اصفهان می باشد. تنوع محصولات آن ها بیش از 130 نوع است و کادر فنی و مهندسی بسیار مجرب و ماشین آلات دقیق و مجهز برای ساخت لوله های بدون درز استفاده می کنند. داشتن چهل سال سابقه درخشان موجب شده تا آن را به عنوان سازندگان برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران بشناسند.

کارخانه تولیدی لوله کیهان

در بین معرفی شرکت های برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران، توضیح می دهیم که این مجموعه فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده و دارای ظرفیت تولیدی 350000 تن در سال است. محصولات تولیدی آن به روش ERW و جوش بدون الکترود تولید شده و بعد از سپری کردن مراحل کنترل کیفی وارد بازار شده است.

جان کلام

در حال حاضر به دلیل وجود تحریم ها بیشتر تولیدکنندگان ایرانی خودشان اقدام به ساخت لوله های بدون درز کنند. شرکت های لوله سازی ایرانی با داشتن کارد قوی مهندسی و تجهیزات به روز موفق به ساخت انواع لوله های بدون جوش ایرانی شده و دیگر از وارد کردن محصولات بی کیفیت چینی خودداری کردند. از این رو در این مطلب از وبسایت آهن پرو شما را با کارخانه لوله مانیسمان ساوه، کاوه ایرانیان، گستر اسفراین و کارخانه تولید لوله سیاه آشنا کردیم. بسیار خوشحالیم که ما را تا پایان مطلب معرفی شرکت های برتر تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران همراهی کردید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس