کارخانه لوله سازی اهواز به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌جات حوزه آهن در کشور فعال است و مجموعه آهن پرو به عنوان عامل فروش لوله مانیسمان می‌باشد. در واقع فروش لوله مانیسمان اهواز در تهران توسط عوامل مجموعه آهن پرو صورت می‌گیرد که در این زمینه کارشناسان سایت با داشتن آگاهی کامل، به تمامی مشتریان کمک می‌کنند تا بهترین محصولات را خریداری کنند، همچنین می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق عامل فروش این محصولات خریداری نمائید. برای مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان می توانید به صفحه لینک شده مراجعه کنید و یا با شماره 48000201-021 تماس حاصل فرمائید.

کارخانه تولید لوله بدون درز اهواز

کارخانه لوله سازی اهواز (سهامی عام) در سال 1345 تاسیس شد و در سال 1379 به بخش خصوصی واگذار شد. این کارخانه جوایز و تقدیر نامه های نظیر جام افتخاری توتال فرانسه، تقدیر نامه عملکرد کیفی از گروه جاسک، تقدیرنامه مشتری مداری و… را در لیست جوایز و افتخارات خود دارد و آهن پرو به عنوان عامل فروش لوله مانیسمان در تهران، به عنوان واسطه فروش لوله بدون درز این کارخانه است.

*برای اطلاع از «لوله مانیسمان چیست» روی لینک کلیک بزنید.*

قیمت لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان با توجه به ساختار متفاوت و بدون درز بودن دارای ویژگی های نظیر مقاومت بیشتر در مقابل فشار و دمای زیاد است و از این رو نسبت به لوله های درز دار دارای قیمت بیشتری می باشد. اما فروشگاه اینترنتی آهن پرو به واسطه عامل فروش بودن و ارتباط مستقیم با کارخانه، محصولات را با بهترین قیمتی که ممکن است سعی دارد به دست شما مشتریان عزیز برساند.

فروش لوله مانیسمان تهران

ما در آهن پرو به واسطه خرید و ارتباط با تامین کنندگان اصلی و دست اول بازار سعی بر این داریم تا محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت از تولید کنندگان به مشتری برسانیم. آهن پرو در زمینه فروش لوله مانیسمان تهران فعالیت دارد و دفتر اصلی مجموعه در تهران واقع شده است و آدرس را می توانید در سایت مشاهده کنید.

بررسی کاربرد های لوله مانیمسان و چرایی استفاد از آن

لوله مانیسمان برای اولین بار با همین نام و برند در ایران عرضه شد و همین اسم برایش ماندگار شد ولی با نام های دیگری من جمله لوله بدون درز نیز شناخته می شود. لوله های مانیسمان با توجه به تفاوت ساختاری که دارند در صنایع حساس کاربرد دارند، صنایعی مثل صنعت نفت و گاز، صنعت ساخت مواد شیمیایی، خطوط انتقال آب و… اما شاید برای شما سوال شود که ویژگی متمایز کننده لوله های مانیسمان چیست که در جواب به شما می گوییم بدون درز بودن آنها، که منجر به افزایش ظرفیت تحمل فشار و دمای آنها می شود.

انواع لوله مانیسمان اهواز

تعداد در بسته ( بندیل ) لوله های مانیسمان اهواز به صورت زیر می باشد:

  • لوله ۱/۲ اینچ : ۲۱۷ شاخه
  • لوله ۳/۴ اینچ : ۱۲۷ و ۲۱۷ شاخه
  • لوله ۱ اینچ : ۹۱ و ۱۲۷ شاخه
  • لوله ۱۱/۴ و ۱۱/۲ اینچ : ۹۱ شاخه
  • لوله ۲ اینچ : ۶۳ شاخه
  • لوله ۲۱/۲ اینچ : ۳۷ شاخه
  • لوله ۳ اینچ : ۳۷ شاخه
  • لوله ۴ اینچ : ۱۹ شاخه
  • لوله ۵ اینچ : ۱۹ شاخه
  • لوله ۶ اینچ : ۷ شاخه

فروش لوله مانیسمان اهواز در تهران

لوله های مانیسمان با توجه به کاربرد هایی که در موارد حساس دارند، داشتن یک سری از استاندارد ها برای آنها ضروری است و آهن پرو به واسطه تامین محصول به صورت مستقیم از کارخانه و بررسی محصولات از نظر فنی قبل از ارسال این موضوع را برای شما مشتریان عزیز به صورت کامل پوشش می دهد. اما در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی آهن پرو به عنوان عامل فروش لوله بدون درز است که فروش مستقیم و بدون واسطه را ایجاد نموده است.

نتیجه گیری

خرید لوله مانیسمان از فروشگاه آهن پرو به عنوان عامل فروش لوله مانیسمان از جنبه های مختلفی به شما پیشنهاد می شود، مواردی نظیر اطمینان از تایید و اصالت کالا، قیمت مناسب و… . در این مقاله در مورد قیمت لوله مانیسمان اهواز و فروش لوله مانیسمان تهران با شما صحبت کردیم و لیست قیمت لوله بدون درز را در اختیار شما قرار داده ایم.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس