ناودانی
نبشی
سپری
ناودانی اروپایی

قیمت انواع نبشی و ناودانی برای کسانی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند، مهم است. به طور کلی ناودانی و نبشی یک مقطع فولادی بسیار پرکاربرد در صنعت و ساختمان سازی هستند. نبشی به شکل L بوده و دارای دو سر عمود بر هم می باشد و ناودانی به عنوان یک پروفیل باز از یک سطح افقی که جان گفته می شود و دو سطح عمودی که بال نام دارد به وجود می آید.

مدل ها و انواع نبشی و ناودانی زیادی در بازار موجود است که شما با توجه به کاربرد هر کدام از آن ها باید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید یکی از آن ها کنید. در ادامه این مطلب از سایت آهن پرو شما را با قیمت نبشی 3 اصفهان، 5 اصفهان، 8 سنگین و 4 سبک آشنا می کنیم.

قیمت انواع نبشی

نبشی از جمله مهم ترین مقاطع فولادی می باشد که برای ساختن خرپا، اتصال قسمت های فلزی به یکدیگر و ساختن ستون کاربرد زیادی دارد. در زمان بررسی بودجه ساختمان سازی قیمت نبشی موضوع مهمی است؛ زیرا در پروژه های بزرگ به تعداد زیادی از این محصول نیاز داریم. از این رو کمترین نوسان در قیمت آن تاثیر زیادی روی قیمت کل پروژه دارد.

قیمت نبشی 3 اصفهان

قیمت انواع نبشی و ناودانی: ضخامت نبشی متناسب با سایز آن مشخص می شود و سایز 3 سانتی متری به عنوان ظریف ترین نبشی محسوب می‌شود. قیمت نبشی ۳ نسبت به سایر انواع این محصول به دلیل داشتن وزن کمتر ارزان تر می باشد.

قیمت نبشی 5 اصفهان

قیمت نبشی 5 نسبت به سایز های 3 و 4 گران تر است و در پروژه های بیشتر نسبت به نبشی های ۳ تا ۵ سانتی متری کاربرد دارد.

قیمت نبشی ۸ سنگین

نبشی ها از جمله پرکاربرد ترین مقاطع فولادی در صنایعی چون درب و پنجره سازی، ساختمان سازی و غیره هستند. با توجه به این که وزن این سایز از سایر مدل های دیگر بیشتر است قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

قیمت نبشی 4 سبک

در ادامه مطلب قیمت انواع نبشی و ناودانی؛ توضیح می دهیم که نبشی های 4 محکم و مقاوم هستند و برای سازه های کوچک استفاده می شوند؛ زیرا در این مدل کاربردها نیاز به اتصالات بسیار بزرگ و محکم نیست.

قیمت انواع ناودانی

ناودانی ها براساس ویژگی های گوناگونی تقسیم بندی می شود. در برخی از مواقع آن ها را براساس جنس های گوناگون مانند گالوانیزه، آلومینیوم و استنلس استیل تقسیم بندی می کند و در برخی مواقع دیگر آن ها را از لحاظ فرایند تولید و شکل ظاهری به انواع گوناگونی دسته بندی می کنند. در ادامه شما را با تعدادی از آن ها آشنا می کنیم.

ناودانی نورد شده

این محصول از طریق حرارت دادن شمش خام با گذر از غلطک هایی که به نورد معروف هستند ساخته می‌شود. با توجه به سایز نوردها، ناودانی با همان سایز از خط تولید بیرون آمده و به آن ناودانی فابریک نیز می گویند.

ناودانی سبک

وزن آن ها از وزن گفته شده در جدول استاندارد اشتال کمتر است.

ناودانی مشبک

در ادامه قیمت انواع نبشی و ناودانی توضیح می دهیم که ناودانی های مشبک از ورق گالوانیزه ساخته می شود. سوراخ های روی سطح آن وجود دارد که از طریق آن می توان برای بستن پیچ و مهره استفاده کرد. از این رو در ساخت قفسه های فلزی از این محصول به وفور استفاده می کنند.

ناودانی آلومینیومی

ناودانی های ساخته شده از آلومینیوم دارای وزنی سبک هستند و قابلیت شکل پذیری و استحکام بالایی دارند. بیشترین کاربرد آن در ساخت چهارچوب های در و پنجره شاسی تریلرها و اسکلت سازه ها می باشد.

قیمت انواع نبشی و ناودانی

قیمت نبشی و ناودانی به عوامل مختلفی چون سایز و ضخامت، طول و عرض آن ها، کارخانه سازنده و … بستگی دارد. همچنین موارد دیگر چون نوسانات بازار داخلی و خارجی مانند ارز، تورم، بازار آهن، تحریم ها و … نیز تاثیرگذار است. از این رو شما باید به روزترین نرخ را روزانه از یک مرکز معتبر پرس و جو کنید. از این شما برای اطلاع از قیمت ناودانی ها و قیمت نبشی 3 اصفهان، 5 اصفهان، 8 سنگین و 4 سبک و قیمت انواع نبشی و ناودانی می توانید به فروشگاه اینترنتی آهن پرو مراجعه کنید.

search
تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس