فروشگاه اینترنتی آهن پرو در فروش انواع لوله های مانیسمان از جمله لوله مانیسمان چینی فعالیت دارد. قیمت لوله مانیسمان چینی به واسطه وارداتی بودن آن دستخوش قیمت ارز می باشد و ما در این مقاله قصد بررسی آن و قیمت لوله مانیسمان های تای را برای شما داریم. برای استعلام و مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان به لینک داده شده مراجعه کنید؛ با ما همراه باشید.

لوله مانیسمان چینی چیست؟

لوله مانیسمان چینی که با نام لوله مانیسمان وارداتی نیز در بازار شناخته می شود، محصولی از کشور چین می باشد و به صورت واردات به ایران می آید. لوله مانیسمان چینی نیز شبیه لوله های مانیسمان دیگر دارای ابعاد و مشخصات فنی متفاوت است و همین موضوع عامل اصلی تفاوت قیمت لوله مانیسمان چینی نسبت به دیگر لوله ها می باشد. لوله مانیسمان چینی دارای رده های مختلفی نظیر رده 20، 40، 60، 80 و… می باشد. لوله های چینی دارای سایزی مابین 1 الی 6 اینچ هستند. نکته ای که در مورد لوله مانیسمان چینی گاها وجود دارد این است که بعضی از برند های چینی محصولاتشان دارای استاندارد های جهانی نمی باشد و به همین علت سبک تر از وزن معمول است و همین مورد در قیمت لوله مانیمسان چینی نیز تاثیر می گذارد.

*برای اطلاع از «لوله مانیسمان چیست» روی لینک کلیک کنید.*

کیفیت لوله مانیسمان چینی:

لوله مانیسمان از دسته لوله های با کیفیت صنعتی می باشد که در کشور هایی چون ایران و چین به تولید می رسند. با توجه به اینکه تولید لوله مانیسمان چینی در ایران به صورت محدود انجام می گیرد، و مصرف داخلی این نوع لوله ها بسیار زیاد می باشد گاها مجبور با وادرات لوله مانیسمان به داخل کشور می شوند. از دسته تولید کنندگان اصلی لوله مانیسمان، کشور چین می باشد که مانند هر صنعت دیگری در این کار پیشتاز بوده است و نیاز بازار را نیز فع نموده است.

انواع لوله مانیسمان چینی:

لوله مانیسمان چینی دارای انواع مختلفی می باشد که در اصل لوله مانیسمان آتشخوار،لوله مانیسمان گالوانیزه، لوله بدون درز هیدرولیک و… در انواع مختلف گرید های A333، A335، A106 به تولید رسانیده می شوند و همچنین در سایز های مختلفی همچون 1 اینچ تا 6 اینچ به تولید می رسند که در اصل رده های این نوع لوله های مانیسمان عبارتند از رده 10، 20، 30، 40، 60، 80 که مصارف صنعتی داشته و از آن ها علی الخصوص در صنعت نفت و گاز نیز استفاده می کنند.

با توجه به اینکه برند چینی لوله مانیسمان در بازار زیاد می باشد، به همین دلیل برای خرید لوله مانیسمان چینی باید از مراکز معتبر نسبت به خرید خود اقدام نمائید.

ویژگی های لوله مانیسمان چینی:

لوله های مانیسمان بدون درز کلا دارای ویژگی های برتری نسبت به دیگر لوله های درز دار می باشند و از جمله ویژگی های لوله مانیسمان چینی می توانیم اشاره کنیم به:

  1. تولید با به روز ترین تکنولوژی های صنعت؛
  2. یکنواخت بودن و بهره مندی از استحکام بالا؛
  3. مقاوم در برابر فشار و دمای زیاد؛
  4. بدون درز و جوش بودن.

اتصالات لوله مانیسمان:

لوله مانیسمان چینی و یا دیگر مدل های لوله مانیسمان در فرایند استفاده از آنها در گاهی اوقات استفاده از اتصالات برای برقرای ادامه روند خط لوله نیاز می شود و در اینجا اتصالات لوله مانیسمان به کار می آید. نکته ای که وجود دارد این است که باید ضخامت اتصالات مانیسمان با خود لوله همخوانی داشته باشد و یا اگر نه در فرایند جوشکاری اتصالات با مشکل روبرو خواهیم شد.

کاربرد های لوله مانیسمان چینی:

لوله مانیسمان چینی همچون دیگر لوله های مانیسمان در زمینه هایی نظیر: صنعت نفت و گاز، خطوط انتقال آب، خطوط لوله تحت فشار، ساختمان سازی و… کاربرد دارد. البته به این نکته توجه داشته باشید که از آن جهت که لوله های مانیسمان به طور معمول در صنایع حساس استفاده می شوند باید از نظر کیفیت و استاندارد بودن در سطح مناسبی باشند یا اگر نه به مرور زمان امکان دارد مشکل های زیادی را برای مجموعه به وجود آورد. برخی از لوله های چینی دارای قیمت پایین تری می باشند ولی اصلا استاندارد نبوده و کیفیت ندارند، شما می توانید برای استعلام قیمت لوله مانیسمان چینی با آهن پرو تماس بگیرید زیرا آهن پرو قبل از ارسال کالا از اصالت و کیفیت آن به واسطه برخی تست ها مطمئن می شود و بعد آن را برای شما ارسال می کند.

قیمت لوله مانیسمان چینی:

همانطور که در بالا گفته شد به واسطه وارداتی بودن این محصول، قیمت آن علاوه بر مواردی نظیر هزینه تولید و مواد اولیه تحت تاثیر قیمت ارز و مجوز های واردات صادرات نیز می باشد، به این شکل که با افزایش قیمت ارز روی هزینه وارد کردن محصول به کشور تاثیر مستقیم میگذارد و یا برخی از مجوز ها و قوانین برای واردات کالا منجر به کاهش یا افزایش قیمت لوله مانیسمان چینی می شود و به واسطه کاهش واردات و افزایش تقاضا در بازار قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

کارخانه های تولید کننده لوله مانیسمان چینی:

از جمله کارخانه هایی که در چین مشغول به تولید لوله مانیسمان می باشند می توان به های تای، تناریس، جس اس تی و… اشاره کرد که قیمت لوله مانیسمان های تای را می توانید از شماره 48000201-021 استعلام کنید.

نتیجه گیری:

لوله مانیسمان یکی از انواع لوله های فولادی بدون درز می باشد که در مقایسه با لوله مانیسمان درزدار دارای کیفیتی بهتر نیز می باشد. با توجه به اینکه لوله مانیسمان با رده های مختلفی به تولید می رسد، به همین دلیل برای خرید لوله مانیسمان می توانید با توجه به نوع کاربردی که می خواهید بهترین لوله مانیسمان با کیفیت را خریداری نمائید. جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان می توانید از طریق سایت آهن پرو از قیمت روز این لوله مطلع شوید و نسبت به خرید لوله مانیسمان اقدام نمائید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس