قیمت لوله گالوانیزه دست دوم امروز از جمله موضوعات پرسرچ در دنیای وب و بازار آهن آلات به شمار می‌آید. نرخ لوله گالوانیزه دست دوم همچون لوله‌های معمولی بر اساس نوع، ابعاد مورد نیاز و ضخامت آن متغییر است. همچنین با توجه به افزایش استفاده از لوله‌های با پوشش گالوانیزه دست دوم، اطلاع از نرخ آن اهمیت فراوانی پیدا کرده است. شما برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای، شاخه ای، سبک و سنگین توانسته با کارشناسان وبسایت آهن پرو در تماس باشید.

همچنین در نظر داشته باشید که لوله های دست دوم ارزش خرید پایینی دارند و حتی خرید از درب کارخانه می‌تواند برایتان مقرون به‌صرفه‌تر باشد. پس اگر قصد خرید این قبیل محصولات را دارید، با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

معرفی لوله گالوانیزه دست دوم

در حال حاضر خرید انواع لوله گالوانیزه دست دوم روند افزایشی داشته و کیفیت تولید آن برای مصرف کنندگان دارای اهمیت است. بدون شک در زمان خرید این محصول، قیمت لوله گالوانیزه دست دوم امروز برای خریداران مهم خواهد بود. از جمله مهم ترین انواع لوله گالوانیزه دست دوم توانسته به لوله گالوانیزه دو جداره، لوله گالوانیزه سیاه و لوله گالوانیزه چینی اشاره کرد که با توجه به نوع برند سازنده، سایز و وزن آن‌ها محدوده قیمتی متفاوت خواهند داشت.

بدون شک با خرید لوله گالوانیزه دست دوم، نرخ آن در برابر با لوله‌های گالوانیزه نو ارزان‌تر است. البته در صورتی که به دنبال تهیه لوله گالوانیزه دست دوم با کیفیت بالاتری هستید، باید محصولاتی را انتخاب نمایید که از مواد قراضه و بازیافتی ساخته می‌شوند. از جمله بارزترین مشخصات لوله‌های با پوشش گالوانیزه دست دوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود ناخالصی در آن
  • استفاده از مواد بازیافتی در ساخت آنان
  • رنگ بی کیفیت
  • کیفیت پایین‌تر از لوله‌های نو.

بهترین خریداران لوله گالوانیزه دست دوم

ایران و ترکیه از جمله مهم‌ترین و برترین خریداران لوله گالوانیزه دست دوم محسوب می‌شوند. با تولید کردن لوله‌های گالوانیزه دست دوم در کشور ترکیه، از نظر سطح دانش فنی و پیشرفت در بخش صنعت، کاربرد و خرید لوله گالوانیزه دست دوم افزایش پیدا کرده است.

با توجه به این که در کشور‌های اروپایی، به دلیل افزایش صادارت این محصول و کاهش مقدار واردات آن، موجب روند افزایشی خرید لوله گالوانیزه دست دوم در بازار ایران شده است. از این رو افراد بیشتری تمایل به خرید این محصول دارند. در نهایت کشورها و مجتمع‌های تولیدی گوناگونی در دنیا در حال برنامه‌ریزی و تولید لوله گالوانیزه دست دوم از نظر فنی و کیفیتی هستند تا زمینه صادرات به کشورهای همچون ایران، ارمنستان، عراق و اففانستان را فراهم کنند. شما توانسته انواع این محصول را به راحتی از مراکز فروشی همچون سایت آهن پرو تهیه نمایید. از جمله انواع لوله گالوانیزه استفاده شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لوله گالوانیزه دست دوم برق
  2. لوله گالوانیزه گلخانه‌ای دست دوم
  3. لوله گالوانیزه دست دوم کاندوئیت
  4. لوله گالوانیزه استفاده شده ستون
  5. لوله گالوانیزه دست دوم تزئینی ودکوراتیو.

دلایل خرید لوله گالوانیزه دست دوم

لوله‌های گالوانیزه از جمله پرفروش‌ترین لوله‌ها به حساب می‌آید و بسیار پرکاربرد هستند. قیمت لوله گالوانیزه دست دوم امروز نسبت به لوله‌های سیاه بیشتر بوده و دلیل آن استفاده از پوشش گالوانیزه بر روی محصول است. گالوانیزه کردن موجب شده تا لوله در برابر آب و هوای گوناگون مقاومت بالای به دست آورد و طول عمر بالاتری در برابر لوله‌های دیگر خواهد داشت.

بدون شک مهم‌ترین دلیل استفاده از لوله‌های گالوانیزه دست دوم، قیمت مناسب آن‌هاست که به دلیل استفاده شدن و از کار بیرون آورده شده دارای نرخ پایین‌تری نسبت به لوله‌های گالوانیزه نو هستند. لوله‌های گالوانیزه استفاده شده به دلیل این که مقاومت لازم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی را داشته و قیمت پایین‌تری دارند، مقرون به صرفه خواهند بود.

برای اطلاع بیشتر در مورد لوله گالوانیزه اینجا را کلیک کنید.

قیمت لوله گالوانیزه دست دوم امروز

با توجه به این که از آهن آلات قراضه یا لوله‌های بیرون آورده لوله گالوانیزه استفاده شده ساخته می‌شود. از این رو نرخ لوله های گالوانیزه دست دوم نسبت به قیمت لوله گالوانیزه گلخانه، سبک و شاخه ای نو ارزان تر هستند. برای محاسبه کردن نرخ روز این محصول از معیارهای همچون: میزان کیفیت، قیمت لوله های گالوانیزه نو در بازار، نرخ ارز و مقدار تورم است. از این رو شما برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه دست دوم امروز توانسته با کارشناسان وبسایت آهن پرو در تماس باشید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس