لوله مانیسمان استیل نوعی لوله فلزی است که از فولاد زنگ نزن تشکیل ساخته شده است. خود لوله های استیل به طور کلی به دو دسته لوله استیل درز دار و لوله استیل بدون درز یا همان لوله مانیسمان استیل دسته بندی و تقسیم می شوند که امروز و در این مقاله از سایت آهن پرو قرار است در ادامه سری مقاله های خرید اینترنتی لوله مانیسمان در مورد لوله استیل مانیسمان با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های لوله استیل مانیسمان

لوله های مانیسمان به طور کلی به واسطه شیوه ساختی که برای آنها استفاده می شود دارای هیچ گونه درز و یا نقطه جوشی نمی باشند، از این رو در مقابل فشار و دمای بالا کاربرد خود را حفظ کرده و دچار مشکل نمی شوند و با توجه به همین خصوصیات در بسیاری از صنعت ها مخصوصاً صنعت های حساس نظیر صنعت نفت و گاز، خطوط انتقال آب،صنعت ساختمان و موارد دیگر کاربرد گسترده دارند. اگر به صورت موردی بخواهیم به ویژگی های لوله استیل مانیسمان اشاره داشته باشیم می توانیم به مواردی من جمله عدم وجود هرگونه درز و یا نقطه جوش در این لوله ها اشاره داشته باشیم. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توانیم به آن اشاره کنیم ویژگی مقاومت بیشتر در مقابل فشار و دما است و به غیر از این مورد می توانیم به مقاومت در برابر خوردگی نیز توجه داشته باشیم.

جنس لوله مانیسمان استیل چیست؟

به طور معمول جنس لوله مانیسمان استیل از جنس استنلس استیل می باشد. لوله های مانیسمان استیل از فولاد زنگ نزن تشکیل شدند و و فاقد هر گونه درز میباشند که این ویژگی باعث افزایش پایداری لوله می شود که در صنعت ها مورد بسیار مهم و اساسی است.

کاربرد لوله مانیسمان استیل چیست؟

به طور کلی به کاربردهای لوله مانیسمان استیل اگر بخواهیم اشاره کنیم می توانیم به مواردی همچون استفاده در خطوط انتقال نفت و گاز به صورتی که سیالات نفتی و گازی را با استفاده از آن انتقال می دهند و یا استفاده در صنعت ساختمان سازی برای کشیدن لوله های  گاز و آب و یا در صنعت کشتیرانی برای لوله کشی کشتی ها اشاره کنیم.

قیمت لوله مانیسمان استیل به چه شکل است؟

لوله های مانیسمان به دلیل شیوه ساختی که دارند همانطور که گفته شد دارای هیچگونه نقطه جوش و یا درزی درون ساختار خود نمی باشند این ویژگی یک ویژگی متمایزکننده به نسبت دیگر لوله های فولادی در بازار می باشد از این رو با توجه به این ویژگی ها که باعث میشود لوله هایی با ساختار محکم تر و منسجم تر و مقاومت بیشتر در مقابل گرما و دمای بیش از حد و همینطور فشار بیشتر داشته باشیم. از این رو هزینه خرید لوله های مانیسمان بیشتر است و قیمت این نوع لوله نسبت به لوله‌های درزدار بازار و دیگر گونه‌های موجود بالاتر است.

کاربرد های لوله استیل مانیسمان

  • صنایع و پالایشگاه های هیدروکربن
  • اکتشاف و حفاری نفت و گاز
  • حمل و نقل نفت و گاز و سیلندرهای هوا و هیدرولیک
  • نواع بلبرینگ
  • نواع بویلر
  • ماشین سازی

خرید اینترنتی لوله مانیسمان استیل

مجموعه آهن پرو با تشکیل کادری مجرب و کارآزموده و به واسطه ارتباط با تامین کنندگان بالا دستی بازار سعی دارد تا محصولات مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد و با خدماتی نظیر تست محصولات قبل از ارسال تضمین کننده کیفیت محصولات خود می باشد شما میتوانید برای خرید اینترنتی لوله مانیسمان به صفحه لیست قیمت لوله مانیسمان مراجعه کرده و بعد از بررسی قیمت ها اقدام به خرید فرمایید و در صورتی که نیاز به کسب مشاوره دارید با شماره پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید و از مشاوران مجموعه آهن پرو مشورت دریافت نمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله از سایت فروشگاهی آهن پرو در مورد لوله مانیسمان استیل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم و سعی ما بر این بود تا با بررسی موارد مختلفی نظیر کاربردهای این نوع لوله، قیمت این نوع لوله و همینطور ویژگی های لوله مانیسمان استیل اطلاعات مفیدی را به شما داده باشیم. همچنین با معرفی صفحه لیست قیمت لوله مانیسمان راهکاری مناسب برای خرید مطمئن لوله مانیسمان را به شما معرفی کردیم و  امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس