لوله های مانیسمان در سرتاسر دنیا کاربرد های خاصی دارند و این لوله ها در کشور های مفتاوتی تولید می شوند من جمله ایران، چین، اسپانیا و… و ما امروز در سایت آهن پرو قصد داریم تا در مورد لوله مانیسمان توبوس که همان لوله مانیسمان توبوس اسپانیا است صحبت کنیم. این محصول با نام لوله بدون درز توبوس نیز شناخته می شود، همچنین در لیست قیمت لوله مانیسمان سایت آهن پرو اشاره به دیگر موارد لوله مانیسمان همراه با قیمت کرده ایم.

لوله مانیسمان توبوس اسپانیا

نام توبوس که در کنار لوله مانیسمان قرار می گیرد اشاره به شرکتی اسپانیایی دارد که در زمینه تولید محصولات فلزی فعالیت دارد، شرکت توبوس از سال 1940 میلادی در زمینه تولید لوله مانیسمان توبوس فعالیت دارد و محصولات خود را در سطح بازار جهانی به فروش می رساند. این مجموعه محصولاتش در ایران به واسطه واردات موجود می باشد و در صورتی که علاقمند به دانستن اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و گرفتن مشاوره هستید می توانید با شماره تماس مجموعه آهن پرو با شماره 48000201-021 از این خدمات بهره مند شوید.

شرکت لوله بدون درز توبوس

شرکت لوله مانیسمان توبوس دارای بخش های جداگانه در شرکت تولیدی خود می باشد، به صورتی که هر بخش در زمینه مشخص و منحصر به خود دارای فعالیت و تولید می باشد. به صورت کلی و جامع برای هر کدام از این بخش ها اطلاعاتی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار می دهیم. یکی از این بخش ها کارخانه فولاد است و دو بخش دیگر کارخانه های نورد گرم و سرد هستند. این شرکت به غیر از لوله مانیسمان توبوس، محصولاتی نظیر لوله های فولادی به غیر از بدون درز، لوله های فولادی کربنی و … تولید و روانه بازار می کند.

کاربرد های لوله مانیسمان توبوس

لوله های مانیسمان از جمله لوله مانیسمان توبوس اسپانیا در صنایع مختلفی کاربرد دارند، صنایعی نظیر نفت و گاز، آب، محصولات شیمیایی و… برای مثال در صنعت نفت ما کاربرد لوله مانیسمان را در خطوط انتقال سیالات مشاهده می کنیم و یا در ساختمان سازی در خطوط انتقال آب و حتی لوله های مانیسمان در خطوط انتقال آب آتشنشانی نیز کاربرد دارند.

استاندارد های لوله مانیسمان توبوس

لوله های مانیسمان با توجه به کاربرد های خطیری که دارند، توجه به استاندارد هایشان از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا غیر استاندارد و کارآمد بودن لوله می تواند منجر به از بین رفتن مقدار زیادی سرمایه در یک واحد تولیدی شود. از جمله این استاندارد ها برای لوله بدون درز توبوس می توان به استاندارد GOST، DNV، API و… اشاره کرد.

خرید لوله مانیسمان توبوس

لوله مانیسمان توبوس همچون لوله مانیسمان چینی جز لوله های وارداتی است و در کشور دیگری تولید می شود و بعد به کشور عزیزمان ایران می رسد. این مدل لوله ها با توجه به اینکه به واسطه خرید بین المللی خرید می شوند، قیمتشان برگرفته از ارز های خارجی است و به نسبت قیمت ارز قیمت گذاری می شوند و به غیر از این مورد، بحث قوانین واردات نیز در قیمت آنها تاثیر گذار است، به این شکل که در برخی موارد و برهه های تاریخی با وضع قوانین جدید محدودیت های برای واردات برخی کالا های خارجی وضع می شود و این مورد باعث افزایش قیمت به دلیل کاهش موجودی می شود.

انواع رده های لوله مانیسمان توبوس

  • رده 20
  • رده 40
  • رده 60
  • رده 80
  • رده 120
  • رده 160

نتیجه گیری

لوله مانیسمان توبوس یکی از لوله مانیسمان های شناخته شده در سطح جهان است و همانطور که در بالا تر اشاره کردیم این لوله ساخته شده در کشور اسپانیا است، لوله مانیسمان توبوس اسپانیا همچون دیگر لوله مانیسمان ها دارای یک سری از استاندارد هاست که به آنها در این مقاله از سایت آهن پرو اشاره کردیم. در صورتی که شما علاقمند به مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان در سایت آهن پرو هستید، به صفحه خرید اینترنتی لوله مانیسمان بروید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس