لوله مانیسمان رده 40 اهواز بر اساس استانداردهای  ASTM A106و APIL 5L و ASTM و  A53  با آلیاژی از جنس کربن استیل ساخته شده و روش تولید آن مانند استانداردهای جهانی است. به طور کلی وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز نسبت به لوله‌های سبک وزن و ضخامت بالای داشته و از این رو در صنایع حساس همچون پتروشیمی و تجهیزات آتش‌نشانی کاربرد دارد. شما در صورت نیاز به خرید و استعلام قیمت لوله مانیسمان اهواز توانسته با کارشناسان وبسایت آهن پرو به عنوان بهترین نمایندگی فروش کارخانه لوله مانیسمان اهواز در تماس باشید.

لوله مانیسمان رده 40 اهوازچیست؟

لوله بدون درز رده 40 شرکت تولیدی اهواز از جمله پرکاربردترین و پرفروش‌ترین محصولات آن محسوب می‌شود که در سایزهای 1، 1.1/4، 1.1/2، 2، 2.1/2، 3، 4، 5 و 6 در بازار موجود هستند. از دیگر مشخصات لوله رده 40 تولیدی از کارخانه لوله مانیسمان اهواز توانسته به قطر 23 تا 273 میلی‌متر و ضخامت بین 3.38 تا 7.11 میلی‌متری آن اشاره کرده و وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز از 15 تا 168 کیلوگرم است. بدون شک تغییر در هر یک از مشخصات این محصول موجب تغییر در قیمت لوله مانیسمان خواهد شد.

با توجه به این مشخصات توانسته از لوله بدون درز رده 40 اهوازی در صنایع پتروشیمی، نفت، گاز و نیروگاه‌های حرارتی یا سیکل ترکیبی استفاده کرد و البته در صورت نیاز می‌توانید برای افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی از پوشش گالوانیزه سرد یا گرم روی محصول استفاده کنید.

معرفی کارخانه لوله مانیسمان اهواز

کارخانه لوله بدون درز اهواز که به اسم گروه ملی صنعتی فولاد ایران معروف است از جمله معروف‌ترین تولیدکنندگان لوله مانیسمان در ایران محسوب شده که در سال 1351 فعالیت خود را در شروع کرده است. این مجموعه با دارا بودن به روزترین تجهیزات و ماشین آلات توانایی تولید انواع لوله‌های فولادی برای صنایع گسترده‌ای را دارد. کارخانه لوله مانیسمان اهواز ظرفیت تولید سالیانه 90 هزار تن انواع لوله فولادی را داشته و به همین دلیل اولین کارخانه درخاورمیانه شناخته شده است.

لوله مانیسمان رده 40 اهواز و محصولات آن براساس استانداردهای بین المللی IPS، API 5L، 5CT ISIR، DIN و ASTM تولید و به بازار داخلی و دیگر کشورهای خاورمیانه فرستاده می‌شود.

مراحل و روش‌های تولید لوله مانیسمان رده 40 اهواز

برای ساخت این محصول از تکنولوژی Push Bench بهره می‌گیرند و از روش‌های ساخت HFW ، SAWL ، SAWH استفاده می‌کنند؛ از این رو لوله بدون درز رده 40 کارخانه اهواز دارای مقاومت بالای در برابر خوردگی و فشار بالا هستند. ساخت این محصول به ترتیب طبق مراحل زیر اتفاق می‌افتد:

  1. ابتدا باید بر اساس درخواست و نیاز مشتری برش انجام گیرد و پس از آن اقدام به گرمادهی یا حرارت لوله‌های رده 40 اهواز می‌کنند. برای این کار شمش‌ فولادی را درون کوره گرمادهی قرار داده و حرارت مورد نیاز را به آن می‌دهند.
  2. بعد از انجام دادن این مرحله باید وارد سامانه لخ پرس شد تا شمش‌ها را به این طریق سوراخ شود. سپس لوله‌ها را از طریق دستگاه Allen Gater گرد کرده و سمبه 12 متری به درون شمش‌های فولادی شلیک می‌شود.
  3. در مرحله آخر لوله‌های بدون درز را به صورت یکنواخت و یکدست تاب‌گیری کرده و دمای 90 درجه سانتی‌گراد به عنوان مقدار دمای قابل تحمل لوله مانیسمان رده 40 اهواز با فشار کاری 25 bar قرار داده می‌شود.

نتیجه‌گیری

به طور کلی محصولات تولیدی کارخانه لوله مانیسمان اهواز فقط در دو ضخامت رده سبک و رده 40 تولید می‌شود که نوع سبک شامل لوله مانیسمان رده 20 و 30 است. شما با تهیه این محصول از نمایندگی‌های معتبر فروش لوله مانیسمان مجتمع تولیدی ملی صنعتی فولاد ایران در سایز 1 الی 6 اینچ با طول 6 متری و به صورت دو سر کونیک توانسته از آن در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، آتش‌نشانی و … استفاده کنید. در این میان شما از طریق ارتباط با مشاوران وبسایت آهن پرو به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌های خرید لوله مانیسمان رده 40 اهواز توانسته اقدام به خرید کنید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس