لوله های مانیسمان در کشور های مختلفی تولید و روانه بازار های جهانی می شوند و اما در این مقاله از سایت آهن پرو به بررسی لوله مانیسمان روسی خواهیم پرداخت، البته مجموعه آهن پرو لیست قیمت لوله مانیسمان را در سایت خود قرار داده است تا در صورتی که بخواهید از قیمت دیگر لوله مانیسمان ها نیز مطلع شوید از آن بهره ببرید.

لوله مانیسمان روسی چیست؟

لوله مانیسمان روسیه ای همانطور که از اسمش پیداست، لوله ای ساخته شده در کشور روسیه می باشد. این کشور در زمینه تولید فلزات فعالیت های گسترده ای دارد و به واسطه داشتن منابع در این زمینه بخشی از بازار جهانی را تامین می کند، هر چند بزرگترین فروشنده لوله مانیسمان در جهان چین می باشد و محصولات آن را در ایران با نام لوله مانیسمان چینی می شناسیم.

لوله مانیسمان روسی چگونه ساخته می شود؟

در مقاله روش تولید لوله مانیسمان به چگونگی ساخت و فرایند آماده سازی لوله های مانیسمان پرداختیم، طرز ساخت لوله مانیسمان روسی نیز از این قاعده مستثنی نیست و به صورت کلی از همان روش استفاده می شود و خروجی آن یک لوله بدون درز و نقطه جوش است که جز اصلی ترین شاخصه های لوله مانیسمان است.

کارخانه های تولید کننده لوله بدون درز روسی

از جمله کارخانجاتی که در روسیه مشغول تولید لوله مانیسمان هستند می توان به کارخانه های JFE pearlitestee و TMK IPSCO اشاره کرد. نکته ای که قابل توجه است، این می باشد که کارخانه های تولید لوله مانیسمان روز به روز در سطح جهان و همینطور روسیه در حال گسترش هستند و دلیل این اتفاق این است که به واسطه کاربرد گسترده لوله مانیسمان و لوله مانیسمان روسی در صنایع مختلف و نیاز صنعت جهانی به این محصول شرکت هایی سرمایه گذاری کلان بر روی این موضوع و تولید این محصول با بالاترین کیفیت کرده اند.

 

کارخانه تولید لوله مانیسمان در ایران

  • لوله مانیسمان ساوه
  • کاوه ایرانیان
  • لوله و نورد اهواز
  • لوله مانیسمان گستر اسفراین
  • شرکت پروفیل فولادی اصفهان
  • شرکت فولاد صنعت قوام
  • گروه ملی صنعتی فولاد ایران

قیمت لوله مانیسمان و قیمت لوله مانیسمان روسی

برای اطلاع از قیمت لوله مانیسمان می توانید به صقحه لیست قیمت لوله مانیمسان روسی سر بزنید و یا با ما در مجموعه آهن پرو با شماره 48000201-021 در ارتباط باشید و در صورتی که لازم دارید به غیر از استعلام قیمت از مشاوران ما برای خرید بهترین محصول با توجه به نیازتان مشورت بگیرید. قیمت لوله مانیسمان روسی به واسطه وارداتی بودن این محصول به پارامتر هایی نظیر قیمت ارز، مقدار ورودی محصول به کشور، وضعیت و حجم تولید آن و… اشاره کرد.

لوله های مانیسمان چه قابلیتی دارند؟

لوله های مانیسمان به واسطه اینکه با حالت خاصی تولید می شوند یک سری ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به خود را دارند و دقیقا همین ویژگی ها عامل تمایز این لوله ها در بازار نسبت به دیگر لوله ها است. اگر بخواهیم به تعدادی از این موارد اشاره کنیم می توانیم به بدون درز بودن و بدون جوش بودن اشاره کرد، دقیقا همین دو مورد عامل اختلاف و تفاوت بین لوله های مانیسمان و دیگر لوله هاست. اگر علاقمند به دانستن تفاوت لوله مانیسمان و لوله api هستید این مقاله را مطالعه کنید و به صورت جامع و مفید با تفاوت لوله مانیسمان و لوله درزدار آشنا شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله از سایت فروشگاهی آهن پرو به بررسی کلی لوله مانیسمان روسی پرداختیم و لیست قیمت لوله مانیسمان را برای استعلام قیمت این محصول در اختیار شما قرار دادیم. به صورت کلی به شیوه ساخت، کارخانه جات و قیمت لوله مانیسمان روسی پرداختیم و امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید باشد.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس