لوله های مانیسمان با توجه به کاربرد گسترده ای که دارند در اقصی نقاط دنیا تولید و روانه بازار جهانی می شوند، در چند سال اخیر با توجه به گسترش استفاده از لوله مانیسمان تولید کننده های این محصول نیز رو به افزایش هستند و در کشور های مختلفی نظیر رومانی که محصولش را با نام لوله مانیسمان رومانی می شناسیم در این زمینه فعالیت دارد. ما در سایت اینترنتی آهن پرو با توجه به نیاز مشتریان و شناسایی بهترین محصولات در زمینه فروش لوله مانیسمان فعالیت داریم و در صورتی که شما علاقه دارید تا در مورد قیمت لوله مانیسمان بدانید به صفحه لیست قیمت لوله مانیسمان مراجعه کنید.

لوله مانیسمان رومانی چیست؟

لوله بدون درز رومانی همان لوله مانیسمانی است که در کشور رومانی تهیه و تولید شده است. لوله مانیسمان رومانی دارای قابلیت هایی نظیر مقاومت در برابر فشار، مقاومت در برابر دما، مقاومت در برابر زلزله و… می باشد. این نوع لوله همچون دیگر لوله های مانیسمان در برابر فشار مقاوم است، زیرا بر اساس طرز ساخت و تهیه لوله های مانیسمان این نوع لوله ها عاری از هرگونه جوش و درز می باشد و همین ویژگی عامل این قابلیت اصلی در لوله های بدون درز است. در صورتی که علاقمندید در مورد شیوه ساخت لوله مانیسمان بدانید مقاله نحوه ساخت لوله مانیسمان را مطالعه کنید.

کاربرد های لوله مانیسمان رومانی:

لوله بدون درز رومانی همانطور که در بالا تر گفته شد دارای قابلیت ضد جوش و بدون درز بودن است و همین مورد باعث می شود تا در مواردی که قرار است لوله فشار زیادی را تحمل کند از این محصول استفاده شود. در زمینه صنعت نفت برای خطوط انتقال نفت و مشتقات نفتی استفاده از لوله مانیسمان را شاهد هستیم و یا در کارخانه های تولید مواد شیمیایی نیز برای جابه جایی مواد شیمایی نیز از این نوع لوله استفاده می شود حتی در صنعت کشتیرانی نیز از این لوله ها استفاده می کنیم.

از سری کاربرد های لوله رومانی مانیسمان در صنعت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع پتروشیمی؛
  • انتقال آب؛
  • صنعت خودروسازی؛
  • چاه فاضلاب؛
  • کاربرد های صنعتی.

استاندارد های لوله مانیسمان رومانی چیست؟

استاندارد های لوله بدون درز رومانی نیز دارای اهمیت فراوانی است، با ذکر یک مثال برای شما اهمیت داشتن استاندارد برای لوله مانیسمان رومانی را مشخص می کنیم؛ هزینه خرید لوله های مانیسمان به نسبت دیگر لوله ها بالا تر است، ولی با فرض اینکه شما لوله را خرید کرده ای و آن را برای گاز کشی ساختمان مورد استفاده قرار داده اید ولی لوله فاقد استاندارد است و در حین استفاده زود تر از موعد و یا حتی در کمترین فشار ممکن کارایی خود را از دست می دهد و دچار نشت گاز می شویم، یک جرقه کافی است تا همه چیز از بین برود. از همین جهت استاندارد های لوله مانیسمان برای ما بسیار بسیار مهم است. مجموعه آهن پرو با توجه به این مورد قبل از ارسال کالا برای مشتری از برخوردار بودن محصول از استاندارد های لازم مطمئن می شود و بعد اقدام به ارسال می کند.

مزایای استفاده از لوله مانیسمان رومانی در صنعت:

لوله مانیسمان رومانی نیز نمونه ای از بهترین نوع لوله های کاربردی در صنعت می باشد که کاربرد های گوناگون مختص به خود را نیز دارد. جهت اطلاع از قیمت لوله مانیسمان رومانی نیز می توانید از طریق سایت آهن پرو اقدام به گرفتن قیمت کرده و نسبت به خرید لوله مانیسمان رومانی اقدام نمائید. از سری مزایای لوله مانیسمان رومانی عبارتند از:

  1. داشتن قابلیت ضد ضربه بودن و مقاومت در برابر پوسیدگی؛
  2. مقاومت بالا در برابر زمین لرزه و رانش زمین؛
  3. قابلیت اتصال محکم و بدون نشتی؛
  4. هزینه نگهداری پایین.

نتیجه گیری:

در یکی دیگر از مقالات سایت فروشگاهی آهن پرو به بررسی لوله مانیسمان رومانی پرداختیم، در این مقاله ما به مواردی نظیر استاندارد های لوله مانیسمان و کاربرد های لوله بدوخ درز رومانی اشاره کردیم. یکی از نکات قابل توجهی که در این مقاله به آن پرداختیم این بود که استاندارد های لوله مانیسمان رومانی چه اهمیتی برای ما دارد و با ذکر یک مثال با بهترین حالت اهمیت استاندارد بودن لوله خریداری شده را بیان کردیم. در صورتی که قصد خرید لوله مانیسمان را دارید و نیاز دارید تا قیمت لوله مانیسمان را بدانید به صفحه خرید اینترنتی لوله مانیسمان مراجعه کنید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس