لانترین یکی دیگر از نام هایی است که در کنار لوله مانیسمان ما مشاهده می کنیم، لوله مانیسمان به واسطه گستردگی در استفاده در کشور های متفاوت با برند های تولید می شود که یکی از این برند ها لوله مانیسمان لانترین می باشد. در یکی دیگر از مقالات علمی سایت آهن پرو با محوریت خرید اینترنتی لوله مانیسمان قرار است تا اطلاعاتی را درباره لوله بدون درز لانترین در اختیار شما همراهان قرار دهیم.

لوله مانیسمان لانترین چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی برای لوله مانیسمان لانترین بیاوریم باید دقیقا به تعریف لوله مانیسمان اشاره کنیم، زیرا این لوله جز خانواده لوله مانیسمان قرار می گیرد. لوله مانیسمان به لوله ای اطلاق می شود که بر اثر شیوه ساخت دارای هیچ گونه درز یا نقطه جوشی نمی باشد و برای مواردی که قرار است به لوله فشار زیادی وارد شود جز یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده است.

جدول لوله مانیسمان لانترین رده 20

سایز(اینچ) ضخامت(میلی متر) وزن هرشاخه(کیلوگرم) رده
لوله مانیسمان 8 اینچ 6/3 190 20
لوله مانیسمان 6 اینچ 5 125 20
لوله مانیسمان 5 اینچ 4 100 20
لوله مانیسمان 4 اینچ 4/5 75 20
لوله مانیسمان 3اینچ 3/2 45 20
لوله مانیسمان21/2 3 33 20
لوله مانیسمان 2اینچ 3 24 20
لوله مانیسمان 11/2 اینچ 2/8 18 20
لوله مانیسمان 11/4 اینچ 2/8 16 20
لوله مانیسمان 1 اینچ 2/6 12 20
لوله مانیسمان 3/4 اینچ 2/5 8 20
لوله مانیسمان 1/2 اینچ 2/5 5/5 20

قیمت لوله مانیسمان لانترین

قیمت لوله های مانیسمان تحت تاثیر موارد گوناگونی قرار دارد. برای مثال لوله های مانیسمان وارداتی تحت تاثیر قیمت ارز، سیاست های گمرک کشور، سیاست های تجار کشور تولید کننده و… قرار دارد ولی لوله های مانیسمان تولید داخل تحت تاثیر ناپایداری های اقتصادی کشور، هزینه تولید و مواد اولیه، هزینه تولید و…. قرار دارد. در صورتی که علاقمند به دانستن قیمت لوله مانیسمان با انواع مشخصات و رده ها نظیر رده 20، 40، 60، 80 و… هستید می توانید با شماره ما 48000201-021 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما پاسخگوی سوالات شما باشند و شما را برای تجربه یک خرید عالی راهنمایی کنند.

نکاتی که باید در مورد لوله مانیسمان لانترین بدانید!

این لوله همانطور که در بالا تر گفته شد جز خانواده لوله های مانیسمان قرار دارد و بر اساس استاندارد های لولع مانیسمان بهینه تر است اگر بخواهیم برای تبدیل در لوله های مانیسمان استفاده کنیم از تبدیلاتی استفاده کنیم که همانند لوله مانیسمان دارای درز و یا نقطه جوش نیستند.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کنید این است که لوله مانیسمان باید دارای یک سری از استاندارد ها باشد تا در صورتی که مورد استفاده قرار گرفت و بر اثر یک سری اتفاقات همانند فشار و یا دمای بالا کارایی خود را از دست ندهد زیرا می تواند به غیر از هزینه خرابی خود لوله هزینه های بسیار سنگین دیگری را برای ما به بار بیاورد.

مورد بعدی این است که شما با یک نیاز سنجی درست و اصولی متوجه شوید که کدام یکی از رده های لوله مانیسمان به کار شما می آید و برایتان انتخاب بهینه تری است.

کاربرد های لوله مانیسمان لانترین

لوله بدون درز مانیسمان نوع لانترین، به طور گسترده در صنایع مختلف قابل استفاده است. از کاربرد های مهم این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای انتقال های تحت فشار این لوله ها کاربرد بسیار زیادی دارد. (انتقال نفت و گاز)؛
  • در صنایع کشتی سازی و تولید قطعات ضروری کشتی لوله های لانترین مورد استفاده قرار می گیرد؛
  • برای خطوط لوله و تاسیسات نفتی و تجهیزات میدان نفتی قابل استفاده است؛
  • برای مخازن تحت فشار و ساخت قطعات مکانیکی لوله مانیسمان بدون درز مورد نیاز است؛
  • برای تولید و ساخت سکوهای دریایی و مخازن بویلرها؛
  • ساخت کمپرسورها و مخازن سوخت CNG؛
  • به عنوان اجزای مکانیکی گردنده مانند پوسته برینگها و اکسل خودرو قابل استفاده است؛
  • ساخت لوله تفنگی و تانک در صنایع نظامی و پادگان ها؛
  • برای محیط های با درجه حرارت بالا مانند خطوط بخار مورد استفاده قرار می گیرد؛
  • برای عملیات جوشکاری، شکل پذیری و ساخت فلنج کاربرد دارند؛

این کاربردها از ویژگی های اصلی لوله های بدون درز لانترین ناشی می شوند که همان تحمل فشار بالا، هم مرکزی عالی مقطع لوله و دقت بالای تولید این نوع لوله هاست. اما در ایران، لوله مانیسمان لانترین در صنایع استخراج و انتقال نفت و گاز و اخیرا نیز در تولید مخازن سوخت CNG، مورد اهمیت قرار گرفت است.

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که نام مانیسمان در کشور ما لوله های بدون درز یک برند تیوب است اما به دلیل نام رایج آن همراه با نام اصلی این محصول سعی شده است این نام ذکر نشود.

 

عوامل موثر در قیمت لوله مانیسمان لانترین

از عوامل موثر بر لیست قیمت لوله های مانیسمان نوع لانترین می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سایز و ضخامت لوله
  2. روش های مختلف تولید لوله بدون درز
  3. کاربرد خاص لوله لانترین
  4. رده و متراژ لوله

همیچنین از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول، نواسانات ارزی نیز می باشد، که به دلیل وارداتی بودن این کالا تغییر قیمت آهن، دلار و ارز های دیگر کشور های مربوطه، در قیمت لوله تاثیر می گذارد. همچنین به دلیل تحریم بودن کشورمان، هیچ منبعی نمی تواند یک قیمت ثابت را برای آن تعیین کنید. شما می بایست برای اطلاع از اخرین قیمت لوله مانیسمان لانترین، به یک منبع معتبر متصل شوید که در این رابطه، کارشناسان سایت آهن پرو می توانند کمک زیادی به شما کنند. پس منتظر تماس شما هستیم!

\

چکیده کلام!

همانطور که گفته شد لوله مانیسمان لانترین کاربرد ها و مزایای ویژه ای دارد که همین سبب شده تا از آن در صنایع بسیار زیادی استفاده شود. در ایران از این لوله ها در جایگاه های سوخت CNG استفاده می شود که در بالا نیز به آن اشاره کردیم. شما برای اطلاع از اخرین قیمت و راهنمایی در خرید لوله مانیسمان می توانید با کارشناس سایت آهن پرو در تماس باشید. امیدوارم که تواسنته باشیم با انتشار این مطالب، اطلاعات مفیدی را به شما منتقل کنیم، در صورت رضایت از ما نظرات خود را با دیگر کاربران سایت در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

در یکی دیگر از مقالات سایت آهن پرو به بررسی لوله مانیسمان لانترین پرداختیم و اطلاعاتی را درباره چیستی و چگونگی این محصول به شما دادیم و در کنار این موارد برای دوستانی که نیاز به دانستن قیمت لوله مانیسمان دارند، لینک صفحه لیست قیمت لوله مانیسمان را به اشتراک گذاشتیم.

لوله مانیسمان لانترین یکی دیگر از انواع لوله های Mannesmann می باشند که در خارج از کشور تولید و ساخته می شوند. این لوله ها بسیار ضخیم و مقاوم در برابر فشار و کشش می باشند و همانطور که می دانید تمام لوله های نوع مانیسمان، بدون درز هستند که همین سبب شد تا در هر نوع شرایط اب و هوای مقاوم و خوب عمل کند. حال در این مقاله از سایت اهن پرو به چه دست آوردهای خواهید رسید؟! ما در این مطالب برای شما به طور دقیق توضیح خواهیم داد که لوله مانیسمان لانترین چیست و چه کاربردی دارد؟ و همچنین برای خرید آن می بایست چه عواملی را در نظر گرفت؟ پس تا انتها با ما همراه باشید.

سوالات متداول

لوله مانیسمان لانترین چیست؟

لوله لانترین به لوله ای اطلاق می شود که بر اثر شیوه ساخت دارای هیچ گونه درز یا نقطه جوشی نمی باشد و برای مواردی که قرار است به لوله فشار زیادی وارد شود جز یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده است.

مهم ترین کاربرد لوله مانیسمان لانترین چیست؟

برای انتقال های تحت فشار این لوله ها کاربرد بسیار زیادی دارد. (انتقال نفت و گاز)

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس