لوله گالوانیزه ساوه تولید کارخانه نورد و پروفیل ساوه می باشد که در سال ۱۳۵۴ با هدف تولید انواع لوله و پروفیل های فولادی تاسیس شده است. ظرفیت تولیدی آن 50000 تن در سال است. محصولات این مجموعه در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز و انرژی کاربردهای زیادی داشته و از لوله گالوانیزه سپنتا تهران، اهواز، اصفهان و مرند این شرکت برای لوله های گاز، آب و نفت استفاده می کنند. در ادامه از این مطلب از سایت آهن پرو شما را با جدول وزن، کارخانه، نمایندگی و قیمت لوله گالوانیزه ساوه آشنا می کنیم.

لوله گالوانیزه ساوه چیست؟

لوله های فولادی گالوانیزه ساوه از نوع لوله سیاه درزدار می باشد که به صورت گالوانیزه گرم تولید می شوند. در ضمن به خاطر پوشش گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ زدگی  در محیط های اسیدی و مرطوب مقاومت دارند. لوله های آب تولید شده توسط این شرکت در منازل و آبرسانی ساختمان ها استفاده می شود. شما برای خرید این محصولات می توانید به نمایندگی لوله ساوه در تهران، اصفهان و … مراجعه کنید.

مشخصات محصولات تولیدی کارخانه لوله گالوانیزه ساوه

  • محصولات آن از نوع لوله های درزدار بوده که درز آن ها به وسیله دستگاه های درز جوش به هم متصل می شوند.
  • لوله ساوه در شاخه های ۶ متری و با دو سر دنده تا قطر ۸ اینچ است و همچنین در سه نوع متوسط، سنگین و فوق سنگین ساخته می شوند.
  • فشار کار لوله های گالوانیزه سبک ساوه 12 bar و فشار کار در نوع سنگین 16 bar می باشد.
  • دمای کار لوله های گالوانیزه سبک ساوه ۶۰ درجه سانتی گراد و دمای کار لوله گالوانیزه ساوه سنگین ۷۰ درجه سانتی گراد است.
  • اتصال آن ها از نوع دنده ای پیچی است که از طریق بهترین مواد و با جدیدترین فناوری آب بندی شده اند.
  • برای مصارف آبرسانی بسیار عالی می باشد و در صنعت ساختمان سازی نیز کاربرد دارد.

وزن لوله گالوانیزه ساوه

لوله های ساوه در دو نوع سبک و سنگین در بازار موجود است و وزن لوله های سبک از 0.94 کیلوگرم تا 9.75 کیلوگرم است. وزن لوله گالوانیزه سنگین بین 1/44 تا 14.50 کیلوگرم است. محصولات تولیدی لوله گالوانیزه سپنتا ساوه دارای قطر ½ تا 4 اینچ بوده و طول آن ها بین 6 یا 12 متر است.

کاربرد لوله های فولادی گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه دارای کیفیت بالای بوده و تولید آن در سایزها و اندازه های مختلف صورت می گیرد. به همین دلیل از ان در مکان ها و صنایع گوناگون استفاده می کنند. از جمله این نوع کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نفت و پتروشیمی
  2. گاز
  3. سازه های فلزی
  4. دکل های مخابراتی
  5. کابل های برق
  6. نیروگاه های آب و برق
  7. تصفیه خانه ها
  8. آب رسانی
  9. صنایع کشاورزی

تولید لوله های گالوانیزه ساوه چگونه است؟

گالوانیزیسیون به این صورت می باشد که در ابتدا لوله های تولیدی را به واحد آماده سازی انتقال می دهند و لوله های چربی گیری و زنگ زدایی شده به محلول فلاکس آغشته می شوند.

سپس لوله های فلاکس به کوره پیشگرم رفته و تا 120 درجه سانتی گراد حرارت داده می شوند. به داخل وان روی مذاب رفته و به مدت یک دقیقه در آن می مانند. بعد از خارج شدن از وان روی، مازاد فلز باقیمانده روی سطوح داخلی و خارجی با دش هوا و بخار پاک می شوند و در آخر لوله گالوانیزه ساوه را به داخل آب سرد هدایت می کنند. آخر لوله گالوانیزه دنده شده و به وسیله درپوش پلاستیکی رنگی پوشیده می شوند.

نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه

از جمله معتبرترین نمایندگی لوله ساوه در تهران، مجموعه آهن پرو است. این شرکت در زمینه لوله و اتصالات با تمامی کارخانجات خارجی و داخلی در ارتباط است. در ضمن این فروشگاه اینترنتی از جمله وارد کننده های لوله های گالوانیزه و مانیسمان در رده های گوناگون می باشد. در این مطلب به طور کامل در مورد وزن و کارخانه و قیمت لوله گالوانیزه ساوه توضیح دادیم.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس