لوله گالوانیزه قزوین واقع در شرکت روی پوشان در استان قزوین می باشد. لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین از طریق مجرب ترین کادر متخصص و ماهر توانایی تولید انواع لوله های گالوانیزه را توجه به، به روز ترین استاندارد ها دارد. میزان تولیدی کارخانه قزوین 75 تن در روز است که شامل تولید انواع لوله گلخانه قزوین و لوله گالوانیزه سپنتا می باشد. تولیدات این مجموعه از طریق غوطه وری گرم صورت می گیرد. جهت اطلاع از قیمت و خرید لوله گلخانه ای می توانید از طریق سایت آهن پرو اقدام به خرید انواع لوله بدون واسطه و مستقیم نمائید.

لوله گالوانیزه چیست؟

لوله گلخانه ای چیست؟ لوله گالوانیزه یا لوله گلخانه ای با روش های مختلفی به تولید می رسد که یکی از پر فروش ترین این محصولات لوله روی پوشان قزوین می باشد که در اصل آهنی می باشد که توسط روی پوشانده می شود. در این روش حتی اگر پوشش آهنی هم شکسته شود، لوله زنگ نخواهد زد. به لوله های فلزی که سطح آن ها را با فلز پوشانده اند، لوله گالوانیزه می گویند. با این روش واکنش پیلی اکتر و شیمیایی بین آهن و روی رخ می دهد و آهن به صورت قطب مثبت می باشد.

روی از نظر شیمیایی از آهن فعال تر می باشد و دارای پتانسیل احیای کمتری نسبت به آهن اکسید می شود، که در اصل پتانسیل اکسید بیشتری نیز دارد. این نوع لوله ها از جنس آهن نورد کوبیده شده می باشند که توسط دستگاه درز جوش درز آن ها بهم جوش خورده و سپس در مذابی از روی نیز برده می شوند.

کاربرد لوله گالوانیزه قزوین:

لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین به دلیل خاصیت ضد خوردگی بسیار محبوب در بین صنایع مختلف است. موارد استفاده آن شامل موارد زیر است:

  • خط لوله انتقال گاز، گاز گرمایشی، نفت، آب یا دیگر مایعات یا گاز؛
  • صنعت نفت، مانند لوله های چاه نفت و خطوط لوله نفت برای میادین نفتی دریایی؛
  • کشاورزی، ساخت و ساز، هوانوردی و سایر صنایع.

انواع تولیدات کارخانه لوله گالوانیزه در قزوین

محصولات تولیدی شرکت لوله گلخانه قزوین نسبت به سایر لوله های فولادی دارای تفاوت های چشمگیری هستند. محصولات این مجموعه به گونه‌ای طراحی و تولید شده اند که فلز فولاد در برابر رطوبت، گرما و خوردگی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

لوله های فولادی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند به تنهایی نمی تواند در برابر رطوبت و خوردگی از خود مقاومت داشته باشند و بعد از مدتی دچار خوردگی شده و از بین می روند. اما در مقابل کارخانه لوله گالوانیزه قزوین این گونه نیست و به دلیل داشتن کیفیت بالای محصولات و مناسب بودن قیمت لوله گالوانیزه گلخانه قزوین معروف هستند. تولیدات شرکت لوله گالوانیزه ساوه قزوین به قرار زیر است:

  1. لوله برق؛
  2. لوله آب؛
  3. لوله گلخانه ای؛
  4. گالوانیزه گاردریل؛
  5. گالوانیزه گرم سینی کابل؛
  6. گالوانیزه گرم گریتینگ؛
  7. گالوانیزه گرم اسپول؛
  8. گالوانیزه گرم برج های روشنایی؛
  9. گالوانیزه گرم برج های انتقال نیرو؛
  10. پروفیل گالوانیزه.

لوله گلخانه قزوین چیست؟

به طور کلی لوله های گلخانه ای برای تولید سازه های گلخانه ای که با دیوارها و سقفی از مواد شفاف همچون پلاستیک و شیشه ساخته شده اند. در محیط گلخانه، گیاهانی است که به تنظیم آب و هوا نیاز دارند تا به خوبی رشد کنند. از لوله گالوانیزه برای این هدف استفاده کرده و این محصولات در سایزهای کوچک تا ساختمان های با اندازه صنعتی وجود دارند. از این و قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای سپنتا قزوین متفاوت می باشد.

تولید لوله گالوانیزه قزوین چگونه است؟

همانطور که گفته شد لوله های فولادی در برابر رطوبت و آب مقاومت زیادی نداشته و بعد از چند صباحی دچار خوردگی می شود. از این رو شرکت لوله گالوانیزه در قزوین از طریق ترکیب روی با فولاد طول عمر و ماندگاری لوله ها را بیشتر می کند و هزینه های تعمیر آن را کاهش می دهند.

لوله گالوانیزه قزوین از دو فلز روی یا قلع بوده که این دو فلز برای این که در روکش لوله های فولادی استفاده شده اند باید فرایند آبکاری سرد یا گرم را انجام دهند. در آبکاری سرد آبکاری در دمای پایین و در آبکاری گرم، آبکاری در دمای بالا انجام می شود. لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین از طریق فرایند آبکاری گرم ساخته می شود.

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه قزوین

قیمت لوله گلخانه قزوین به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به عنوان مثال مقاومت لوله های گالوانیزه سرد نسبت به لوله های فولادی گالوانیزه گرم کمتر بوده؛ از این رو دارای قیمت ارزان تری است.

به طور کلی تولیدات کارخانه لوله گالوانیزه در قزوین در ضخامت 2 در شاخه های شش متری و اندازه های 1.2 تا 6 اینچ در بازار موجود است. طول عمر متوسط آن ها 50 سال بوده و هزینه تهیه و نصب آن پایین است. لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین دارای مقاومت بالای در برابر آسیب دیدگی در حمل و نقل، گرما، خراشیدگی و زنگ خوردگی است. شما برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه قزوین به وبسایت آهن پرو مراجعه کنید.

کلام آخر:

همانطور که گفته شد لوله گلخانه ای و یا لوله گالوانیزه گلخانه قزوین از نمونه بهترین انواع لوله ها برای سیالات گازی و استفاده های کشاورزی می باشند که در صنعت کاربرد های بی نظیری نیز دارند. جهت اطلاع از قیمت لوله گلخانه ای می توانید از طریق سایت آهن پرو اقدام به خرید انواع لوله بدون درز و گالوانیزه نمائید و در قبال خرید خود هزینه های اضافی را نیز پرداخت نکنید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس