ورق گالوانیزه 50 کاشان به‌دلیل ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر خوردگی در صنایع زیادی قابل استفاده است. در حال حاضر صنایع خودروسازی، ساختمان‌سازی، ساخت قطعات صنعتی از این محصول استفاده می‌کنند. با افزایش ضخامت ورق ۵۰ گالوانیزه امیرکبیر کاشان، وزن و قیمت ورق گالوانیزه کاشان امروز تغییر می‌کنند. از این رو شما برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه 50 کاشان توانسته با مشاوران وبسایت آهن پرو به عنوان یکی از بهترین نمایندگی فروش ورق گالوانیزه کاشان در تماس باشید.

ورق گالوانیزه 50 کاشان چیست؟

ورق‌های گالوانیزه 0.5 امیرکبیر کاشان در عرض کوتاه قابل استفاده در صنایع متنوعی مانند خودروسازی، کانال‌سازی، ساخت انواع سقف‌های شیروانی و هر محیطی که ورق سیاه در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی قرار گرفته کاربرد دارد.

ورق 50 کاشان با دارا بودن مقدار ضخامت 0.5 میلی‌متر و عرض 1000 میلی‌متر در بازار موجود است و به شیوه غوطه‌وری گرم ساخته می‌شود و در صنایع تحت عنوان (Hot Dip Zinc Coated) و در بازار تجاری به ورق گالوانیزه گرم و یا ورق سفید معروف هستند. ورق گالوانیزه 50 امیرکبیر کاشان  دارای استاندارد JIS G3302 در گواهینامه خود بوده و رتبه‌ای بین 90 تا 275 در پوشش زینک (zinc) خود دارد. وزن ورق گالوانیزه 50 کاشان بر اساس لایه پوشش آن بین 30 تا 94 گرم بر متر مربع متغییر است.

معرفی کارخانه ورق گالوانیزه کاشان

ورق گالوانیزه تولید شده مجتمع ورق امیرکبیر کاشان است. این مجموعه به عنوان اولین تولیدکننده ورق‌های گالوانیزه گرم در ایران در سال 1374 کار خود را شروع کرده و با نام تجاری شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان شناخته می‌شود. کارخانه ورق گالوانیزه گرم کاشان در سال 1379 بهره‌برداری شده و محصولات خود را به روش غوطه‌وری گرم تولید کرده است. ویژگی پایین بودن وزن و قیمت ورق گالوانیزه 50 کاشان، این محصول را به عنوان محبوبیت‌ترین و پرفروش‌ترین ورق تولیدی این کارخانه تبدیل کرده است.

ورق‌های گالوانیزه کاشان با ضخامتی در محدوده 0.25-1.25 میلی‌متر و در عرض محدوده 600-1250 میلی‌متر با 100 هزار تن در سال است. امروزه مقدار خروجی کل خط تولید آن به 130 هزار تن در سال می‌رسد. ورق گالوانیزه 50 کاشان از جمله یکی از با کیفیت‌ترین محصولات آن محسوب می‌شود.

ورق‌های گالوانیزه امیرکبیر کاشان، به شیوه گالوانیزاسیون گرم و به شکل کلاف، ورق مسطح و ورق‌های فرم‌دار تولید و به بازار عرضه می‌شود. با توجه به پوشش روی در سطح ورق، این محصول دارای مقاومت بالای در برابر رطوبت، خوردگی در انواع محیط و سوراخ‌شدگی است. کلاف‌های گالوانیزه کاشان بدون روغن کروماته بوده که در وزن 5-22.5 تن از طریق یکی از مواد اولیه زیر به تولید می‌رسند:

  • فولاد ساده کربنی
  • ورق فولادی هارد
  • فولاد St12
  • St13
  • St14.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق گالوانیزه کاشان امروز

وزن ورق گالوانیزه 50 کاشان تحت تاثیر ضخامت و عرض ورق‌ها بوده ولی به طور کلی انواع ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان در ابعاد استاندارد ساخته می‌شود. از این رو قیمت ورق ۵۰ گالوانیزه امیرکبیر کاشان با توجه به ضخامت‌های مختلف متغییر خواهد بود. قیمت ورق‌های گالوانیزه کاشان تحت تاثیر عوامل زیر است:

  1. ضخامت ورق
  2. عرض ورق
  3. نوع فرایند گالوانیزاسیون
  4. برند تولیدکننده آن
  5. وزن ورق.

قیمت ورق گالوانیزه 50 کاشان

ضخامت ورق گالوانیزه کاشان از 0.3 میلی‌ متر شروع شده و در انواع ضخامت‌های گوناگون تولید می‌شوند. بر اساس نیاز و سفارش مشتریان، این محصول را توانسته در ضخامت‌‌های بالا تولید کرد. ورق ۵۰ گالوانیزه کاشان که همان ورق گالوانیزه 0.5 محسوب می‌شود از جمله کاربردی‌ترین محصول است و با افزایش میزان تقاضا، قیمت ورق ۵۰ گالوانیزه نیز روند صعودی پیدا می‌کند.

محاسبه قیمت ورق گالوانیزه کاشان امروز به صورت کیلویی بوده و تحت تاثیر عوامل گوناگون متغییر است. شما برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه 50 کاشان می‌توانید با کارشناسان سایت آهن پرو به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی فروش ورق گالوانیزه کاشان در ارتباط باشید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس