امروزه به کانال قیمت لحظه ای میلگرد با توجه به تغییرات و نوسانات مداوم نیاز است. افراد فعال در بازار آهن برای دریافت کردن قیمت آنلاین آهن و میلگرد باید به بستری معتبر متصل باشند. شاید در طول روز با اخباری چون کاهش قیمت میلگرد در روزهای اینده یا آیا قیمت میلگرد امروز کاهش می‌یابد، روبرو شوید. در این مواقع از طریق معتبرترین کانال های قیمت انواع میلگرد می‌توانید از دقیق‌ترین و جدیدترین نرخ ها مطلع شوید و حتی از پیش بینی نرخ آن ها اطلاعات کافی به دست آورید. برای آشنایی با این کانال تا پایان این مطلب از وبسایت آهن پرو ما را همراهی کنید.

معرفی کانال قیمت لحظه ای میلگرد!

در حال حاضر استفاده از تلگرام در بین خیلی از افراد بسیار پرطرفدار است. از جمله ویژگی این شبکه اجتماعی این است که افراد می‌توانند انواع فایل های خود را به صورت نامحدود ذخیره کرده و همچنین این پلتفرم دارای ویژگی به نام کانال (Channel) است. کانال ها می‌توانند به صورت عمومی و خصوصی باشد.

آهن پرو اقدام به تاسیس کانال تلگرامی قیمت لحظه ای میلگرد کرده است که در این بستر قیمت لحظه به لحظه میل‌گرد آهن آجدار آرماتور فولادی و آهن آلات ساختمانی قرار دارد. شما با عضویت کانال (https://t.me/ahan_pro) توانسته قیمت آنلاین آهن و میلگرد را به صورت دقیق مشاهده نمایید. کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن پرو به نشانی زیر از جمله بسترهای مناسب برای اطلاع از قیمت آنلاین است:

 

کانال پیش بینی قیمت میلگرد و بررسی نوسانات آن!

میل‌گرد آهن آجدار آرماتور فولادی، همچون باقی مقطع های فولادی نوسانات لحظه ای را تجربه می‌کنند. از این رو برای بررسی نوسانات آن باید به بستری متصل بود که اقدام به پیش بینی نرخ میلگرد کند. خریداران و فروشندگان از جمله مهم ترین گروه ها هستند که نیار به اطلاع به نرخ این محصول داشته، زیرا در بیشتر مواقع قصد خرید و انبار کردن افراد از آن، دید سرمایه گذاری است. برخی از سایت ها ممکن است شما را از قیمت ها مطلع کنند، اما آن ها این کا را به صورت روزانه و در بیشتر مواقع با تاخیر انجام می‌دهند.

کارخانه های متنوعی در ایران به تولید میلگرد ساده و آجدار با سایز و استانداردهای گوناگون می‌پردازند. به طور کلی اختلاف قیمت در بازار خیلی زیاد نمی‌باشد، اما همین اختلاف های ناچیز می‌تواند در هزینه نهایی پروژه بسیار موثر باشد. زیرا در طی یک پروژه ساختمانی استفاده از میلگرد بسیار زیاد است، به همین دلیل اختلاف قیمت های جزئی در هزینه کل تاثیرگذار است.

چه صنایعی به کانال تلگرامی قیمت لحظه ای میلگرد نیاز دارند؟

بدون شک شما برای رسیدن به جواب این سوال باید از این موضوع که این محصول در چه صنایعی کاربرد دارد، مطلع شوید. صنایع زیر از جمله مصارفی است که شما باید از قیمت لحظه ای میلگرد آگاه باشید:

  • ساخت و ساز و صنعت عمران
  • خودروسازی (بخش استارت)
  • ماشین آلات صنعتی (ماشین آلات کشاورزی، رزوه کاری، تراش کاری و سوراخ کاری)
  • زنجیرسازی
  • توری فلزی
  • تولید میخ و پیچ
  • فنرسازی
  • سیم خاردار و سیم بکسل
  • تولید انواع مهره، پیچ، لولا، بلبرینگ و ابزار و یراق آلات.

قیمت انواع میلگرد موجود در کانال تلگرام آهن پرو

بسته به نوع مواد مورد استفاده در تولید میلگرد، انواع مختلفی از میلگردها وجود دارد:

میلگرد اروپایی

میلگرد آهن آجدار آرماتور فولادی اروپایی از منگنز ساخته شده است که باعث می‌شود به راحتی خم شوند. آن ها برای استفاده در مناطقی که مستعد شرایط آب و هوایی شدید یا اثرات زمین شناسی هستند، مانند زلزله، طوفان، یا گردباد مناسب نیستند. هزینه این میلگرد کم است. برای اطلاع دقیق از نرخ آن به کانال قیمت لحظه ای میلگرد مراجعه نمایید.

میلگرد فولاد کربنی

همانطور که از نام آن پیداست، از فولاد کربنی تشکیل شده است و به دلیل رنگ کربنی آن معمولا به نوار سیاه معروف است. عیب اصلی این محصول، خوردگی آن است که بر روی بتن و سازه تأثیر منفی می‌گذارد. نسبت استحکام کششی همراه با مقدار، میلگرد سیاه را به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل می‌کند.

میلگرد گالوانیزه

میلگرد گالوانیزه تنها چهل برابر بیشتر از میلگرد سیاه در برابر خوردگی مقاوم است، اما آسیب رساندن به پوشش میلگرد آهن آجدار آرماتور فولادی گالوانیزه دشوارتر است. از این نظر ارزش بیشتری نسبت به میلگرد با روکش اپوکسی دارد. با این حال، حدود 40٪ گرانتر از میلگرد با روکش اپوکسی است. برای اطلاع از جدیدترین نرخ آن به کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن پرو به آدرس https://t.me/ahan_pro مراجعه نمایید.

میلگرد فولادی ضد زنگ

قیمت میلگرد استنلس استیل گران تر از دیگر میل گرد های موجود است که حدودا هشت برابر قیمت میلگرد با روکش اپوکسی است. همچنین بهترین مقطع موجود برای اکثر پروژه ها است. با این حال، استفاده از فولاد ضد زنگ در همه شرایط به جز منحصر به فردترین شرایط، اغلب بیش از حد است. اما، برای کسانی که دلیلی برای استفاده از آن دارند، میلگرد فولادی ضد زنگ 1500 برابر بیشتر از میلگرد سیاه در برابر خوردگی مقاوم است. نسبت به سایر انواع میلگرد یا میلگردهای مقاوم در برابر خوردگی مقاوم تر است.

میلگرد از جنس فیبر پلیمری تقویت شده

فیبر پلیمری تقویت شده محصولی کامپوزیتی است که به جای میلگرد های فولادی از آن ها استفاده می کنند و این محصول به دلیل اینکه از خسارات ناشی از خوردگی و اسیدی جلوگیری می کند، بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. میلگرد FRP برای مکان هایی که مجاورت با میدان های الکتریکی یا مغناطیسی ندارند، بهترین انتخاب بوده و بهترین گزینه برای مسلح کردن بتن ها نیز هستند.

میلگرد فیبر پلیمری تقویت شده به دلیل داشتن مقاومتی بالا در برابر سولفات و کلرید ها و مقاومت بی نظیر در برابر زنگ زدگی و زنگ خوردگی، مورد استفاده قرار گرفته اند.

قیمت انواع میلگرد برندهای گوناگون در کانال میلگرد آهن پرو

کارخانه‌های گوناگونی در سراسر ایران در حوزه تولید میلگردهای ساده و آجدار فعالیت دارند. آرماتورهای تولید شده از طریق این شرکت‌ها تفاوت قیمت چندانی نداشته ولی همین اختلاف قیمت کم هم تاثیر زیادی در هزینه تمام شده پروژه دارد. شما توانسته در کانال قیمت لحظه ای میلگرد سایت آهن پرو قیمت به روز انواع میلگرد را مشاهده نمایید. کارخانه‌های مطرح تولیدکننده میلگرد به قرار زیر است:

  1. کویر کاشان
  2. ابرکوه یزد
  3. بافق یزد
  4. بردسیر کرمان
  5. روهینا دزفول
  6. صبا فولاد زاگرس
  7. میانه
  8. نیشابور
  9. ذوب آهن اصفهان.

کانال تلگرام قیمت میلگرد میانه

این مجموعه با دارا بودن گواهینامه بین المللی کیفیت و HSE در تولید انواع میلگرد ساده و آجدار، ناودانی، نبشی و … فعالیت دارد. شما از طریق کانال قیمت لحظه ای میلگرد آهن پرو توانسته قیمت محصولات این مجموعه را نیز مشاهده کنید.

کانال تلگرام نرخ میلگرد نیشابور

انواع میلگرد ساده و آجدار، شمش فولادی، نبشی و ناودانی از جمله محصولات شرکت فولاد خراسان نیشابور هستند که قیمت تمامی این محصولات را توانسته با عضویت در کانال https://t.me/ahan_pro بررسی کنید.

کانال قیمت لحظه ای میلگرد شاهین بناب

انواع محصولات فولادی و آلیاژی باکیفیت در کارخانه شاهین بناب تولید می‌شوند که با کسب مقام اول در بخش خصوصی از جمله برترین تولیدکنندگان ایران است. در کانال تلگرام آهن پرو توانسته قیمت میلگرد ساده و آجدار شاهین بناب را مشاهده نمایید.

کانال قیمت به روز میلگرد اصفهان

مقاطع فولادی تولید شده کارخانه ذوب آهن اصفهان از جمله محبوب‌ترین محصولات است. در کانال تلگرام آهن پرو، قیمت میلگرد آجدار و ساده تولید شده توسط این کارخانه به صورت روزانه ثبت می‌شود.

نتیجه گیری

قیمت آهن آلات و میلگرد با توجه شرایط اقتصاد داخلی و بین المللی مدام در حال تغییر است. از جمله عواملی که در نرخ میلگرد موثر است شامل موارد: نرخ دلار، نوسانات بازار، شرایط منطقه ای، سیاست های اقتصادی و … است. با توجه به آن که از انواع میلگرد یا فیبر پلیمری تقویت شده در پروژه های ساختمانی استفاده می‌کنند، این محصول جز مهم ترین پروفیل ها بوده که تغییر در قیمت آن ها موجب تاثیر زیادی بر روی پروژه می‌شود.

از این رو شما می‌توانید به کانال قیمت لحظه ای میلگرد به نشانی https://t.me/ahanpro_channel مراجعه کنید. این کانال تلگرامی متعلق به سایت آهن پرو است که از طریق آن می‌توانید قیمت انواع میلگرد و پیش بینی قیمت روز این مقطع فولادی را مشاهده کنید.

تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس