ورق استنلس استیل دکوراتیو

ورق استنلس استیل دکوراتیو از جمله انواع ورق استیل است که به عنوان ورق های تزئینی شناخته می شود. از آن ها در نمای بیرونی ساختمان، بدنه داخلی و خارجی کابین آسانسور و … در طرح های گوناگون استفاده می شود. با توجه به این که ورق های تزئینی از نوع وارداتی می باشند، از این رو قیمت ورق استیل دکوراتیو طلایی براق، میرور و طرح دار تحت تاثیر شرایط بازار جهانی و نوسانات دلار است. در ضمن برای خرید ورق ضد زنگ دکوراتیو می توانید ابتدا راهنمای خرید آمده شده در این مطلب از وبسایت آهن پرو را مطالعه نمایید.

توضیحات ورق استنلس استیل دکوراتیو

ورق استیل دکوراتیو چیست؟

ورق های استیل تزئینی از جمله ورق های ضدزنگ است که دارای ویژگی های چون زیبایی، سطح صیقلی، مقاومت بالا در برابر خوردگی و براقی است. ورق استنلس استیل دکوراتیو در اندازه ها و ابعاد گوناگون در بازار موجود است و در بیشتر مواقع ضخامت پایینی دارد. در زمان خرید ورق استیل دکوراتیو باید به کیفیت این محصول توجه کرد، زیرا در محیط های خورنده باید توانایی حفظ خود را داشته باشد.

انواع ورق استنلس استیل دکوراتیو

ورق های استیل تزئینی را می توان با انواع طرح، رنگ و گرید پیدا کرد. رنگ های طلایی، نقره ای، آبی و … نمونه ای از آن است. از جمله دسته بندی های دیگر آن به دو نوع بگیر و نگیر است. در صورت طرح داشتن به آن ورق استیل طرح دار و در غیر این صورت به آن میرور (آینه ای) می گویند.

ورق استیل طرح دار

سطح این نوع ورق استنلس استیل دکوراتیو دارای سطحی براق بوده و قابلیت فرم پذیری خوبی دارد. در طرح های گوناگون در بازار موجود که بیشترین کاربرد آن در ساختمان هاست. نمونه ای از آن ورق استیل دکوراتیو مشبک بوده که روی آن تعدادی سوراخ وجود داشته که از آن در صنعت پرورش ماهی و آبزیان، لوازم آشپرخانه مانند دستگاه دانه بندی حبوبات و … استفاده می شود. گریدی که ورق تزئینی مشبک با آن ساخته می شود معمولا از نوع گرید 304 است.

ورق استیل طلایی؛ پرکاربردترین ورق استنلس استیل دکوراتیو

از جمله مهم ترین و لوکس ترین ورق ضدزنگ تزئینی، ورق های استیل طلایی است که در دکوراسیون داخلی بسیار استفاده می شود. زیبایی این محصول همچون طلایی است و درخشندگی فوق العاده ای دارد. این نوع می توانند از یکی از نوع های طرح دار و میرور یا براق و مات باشد. البته قیمت ورق استیل طلایی براق با مات آن متفاوت است. ضخامت آن بین 0.4 تا 0.8 میلی متر بوده و به عنوان ورق استیل طلایی نازک شناخته می شود. از دیگر رنگ های که در ورق استیل رنگی مورد استفاده هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقره ای؛
  • آبی؛
  • رزگلد؛
  • مسی؛
  • دودی.

ورق استیل میرور یا آیینه ای

این نوع کاملا براق است و فاقد طرحی بر روی خود است و در برابر ورق استیل طرح دار قرار دارد. قیمت ورق استیل میرور با توجه به ضخامت، طول، عرض و … متفاوت است.

خرید ورق استنلس استیل دکوراتیو

شاید در ابتدا خرید ورق استیل دکوراتیو راحت باشد، اما با توجه به انواع آن، انتخاب سخت است. ورق های استنلس استیل با توجه به کاربرد و سطح ظاهری در دو نوع ورق استیل صنعتی و دکوراتیو هستند که قیمت ورق استیل دکوراتیو به دلیل پرداخت سطحی بالاتر، گران تر از ورق های استیل صنعتی می باشد.

در وبسایت آهن پرو ورق های استیل تزئینی در گرید 304 نگیر و در ضخامت ها و ابعاد گوناگون وجود دارد. که شما قبل از خرید آنلاین ورق استیل دکوراتیو اقدام به استعلام قیمت ورق استنلس استیل دکوراتیو در ضخامت و ابعاد گوناگون از کارشناسان سایت آهن پرو کنید.

نتیجه گیری

ورق های استیل دکوراتیو از جمله انواع ورق های استیل تولید شده با فولاد ضدزنگ است که در دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است و از جمله لوکس ترین ورق استیل هستند. شما برای خرید ورق استیل تزئینی می توانید انواع ورق استیل طلایی نازک، براق، میرور،طرح دار و … را انتخاب کنید. همچنین برای خرید اینترنتی و استعلام قیمت ورق استنلس استیل دکوراتیو 304 در ابعاد و ضخامت های متنوع می توانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین آهن پرو در ارتباط باشید.

منبع: www.tbkmetal.com

search
تامین تجهیزات صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی مشاهده وبسایت آماویس
تلگرام اینستاگرام تماس